Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Behöver man ge det till vuxna hundar? Ger Pedigree torrfoder. Min vovve är tre år och tränas i agility. Motioneras väl ganska normalt...
Svar
15
· Visningar
1 262
Senast: Gnist
·
Övr. Hund I morse höll jag på att köra över en stackars hund. (Omärkt i örat, ev chippad, men jag kan ju inte kolla det här hemma...) Kollade runt...
Svar
6
· Visningar
1 086
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund ... :angel: Var ute med hundarna idag och möter en tant med sin stora schäferkorsning, känner igen hennes om granne till mina...
Svar
12
· Visningar
1 173
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Hur var det för er att "ta en omplacering"? Varför? Hur gjorde ni för att välja hund? Problem? Misstänker att det finns en hel del... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 847
Senast: Teah
·
Övr. Hund HAL Soder Är det bra foder Funderar på att byta frå royal canin till det billigare 2
Svar
22
· Visningar
2 406
S
Övr. Hund Jag tror att jag håller på att bli tokig! Håller på att försöka lära in apportering med lilla schäferfröken och det går så där, kan man...
Svar
15
· Visningar
1 541
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Eftersom min valp går på allergifoder för närvarande och ska fortsätta med det de kommande månaderna. Därför är ju alla tuggben, hårda... 2
Svar
32
· Visningar
5 760
Senast: lady_vip
·
X
Övr. Hund Hej, jag har en omplacerings hund som är ca 4år. Vi har haft honom i 2 år. Vi fick veta att han hade haft det jätte svårt och blivit...
Svar
18
· Visningar
2 923
Hundavel & Ras vilken är er favorit ras? varför? skicka gjärna med bilder!:bump: 2 3
Svar
54
· Visningar
12 794
Senast: cämela
·
N
Hundhälsa Min snart 10 åriga tik har kissat inne två gånger nu. Hon har alltid varit mer eller mindre fixerad vid att dricka vatten i hela sitt...
Svar
10
· Visningar
3 009
·
C
Hundhälsa Hej hej, blev medlem här på forumet nyss för att försöka få hjälp med vår snart 1-åriga hund. Han har varit förstoppad sedan igår...
Svar
7
· Visningar
28 106
·
Övr. Hund Vad tycker ni om att bo i en mindre lägenhet, en etta, och ha hund? Tycker ni det beror helt och hållet på övriga aktiviteter med...
Svar
18
· Visningar
6 584
Senast: Haukur
·
Svar
2
· Visningar
1 166
Senast: attsy
·
K
Övr. Hund Någon som har en hund som håller på likadant som min tro? Han väljer nämligen noga ut vilka torrisar som han gillar och inte gillar, kan...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: Pilot
·
I
Hundhälsa Idag på morgonen började min tik visa tecken på förkylning (?). Har sökt lite på det och det verkar finnas delade meningar hurvida det... 2
Svar
21
· Visningar
21 870
Senast: jappisen
·
N
Hundhälsa Jag har en bekant som har en blandrastik som hon har tagit en andra kull valpar på. Förra gången blev tiken extremt mager och mådde... 2
Svar
22
· Visningar
3 198
Senast: Grana
·
D
Övr. Hund Min ettåriga blandrastik har sen nyår börjat kissa (och bajsa) inne när hon känner för det. Hon har varit helt rumsren innan detta och...
Svar
6
· Visningar
1 212
Senast: Duplica
·
K
Övr. Hund I kväll var jag tvungen att filma lite när Faiza (saluki, 6 månader) och Zickzack (katt, 7 år) äter tillsammans. När man har en hund...
Svar
14
· Visningar
1 334
Senast: plymen
·
Övr. Hund ...bara stövla in så där med den här i ett snöre. Svamlade nåt om vaccination. Bah! [/IMG] Jag ska skvallra för chefen.
Svar
4
· Visningar
1 136
Senast: tinna
·
Hundavel & Ras Hur resonerar ni kring tikarna eran hund ska få para? Är det någonting speciellt ni kollar upp och är det någonting som får er att dra...
Svar
14
· Visningar
1 567
Senast: Ciindy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025