Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Vi tyckte vi hade en så bra plan, men resultatet blev inte riktigt vad vi förväntat oss. Vi har i de flesta situationer (t.ex...
Svar
12
· Visningar
1 387
Senast: anja23
·
Övr. Hund Här kommer några nytagna foton på min älskade Malte, 14 månader Sen är jag väldigt nyfiken på er andra som har boxer här på buke... 2
Svar
24
· Visningar
2 616
Senast: Linda_77
·
Hundhälsa Vad kan det vara med mina föräldrars hund? Han började halta helt plötsligt igår under eftermiddagen. Mamma hade varit ute med honom på...
Svar
2
· Visningar
843
F
Hundavel & Ras Hej! Jag undrar om här finns några Labrador-experter? Det är så, att vi har en underbar labrador hane, som vi köpte i England när...
Svar
4
· Visningar
4 268
Senast: Miljah
·
O
Hundavel & Ras Vi ska skaffa hund. Behöver hjälp med vad vi ska välja för ras. Här är våra önskningar: familjehund! Har inga småbarn, de är 14 och...
Svar
9
· Visningar
1 460
Senast: Calazirya
·
Ä
Övr. Hund Hej jag har en hund som har artros i sitt ena framben vilket är ärftligt så jag ska inte avla på honom och nu undrar jag om man avlar på...
Svar
16
· Visningar
1 851
Senast: Ägare till nemo
·
Y
Hundhälsa Har kollat runt lite och börjar fundera på om vår hund har noskvalster. Han nyser några gånger varje morgon och sen oftast några gånger...
Svar
2
· Visningar
1 019
Senast: Yoggi
·
K
Övr. Hund Ja må han leva ja må han leva ja må han leva uti 150:e åååår :) Idag fyller världens goaste mysigaste snällaste finaste Simbanalle 10...
Svar
6
· Visningar
859
Senast: Kicki_83
·
Övr. Hund blir galen på min hund. Han piper och gnäller väldigt mycket. Mest när vi vill att han ska ligga still på sin plats eller någon annan... 2
Svar
26
· Visningar
12 195
Senast: gadriel
·
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Veterinärbesöket på torsdag är avgörande, men vad som går att gå på nu ser det tyvärr ut som greyhoundtiken fått problem med sin artros... 2
Svar
25
· Visningar
2 577
P
Övr. Hund Hej, vi ska åka och hämta vår lille nya valp på fredag(23/1-09) och har fortfarande inte enats om ett namn. Han är en blandnig mellan...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: movi
·
Övr. Hund Käre Bukefalister. Jag behöver eran gedigna jakterfarenhet p.g.a. att jag inte har någon egen som räcker för tillfället. Vi har...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Diplomaten
·
Övr. Hund Vad är bäst att göra när jakthund kommer fram till en under skogspromenad? Jag har aldrig varit med om det och nu vet jag vad jag ska... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 516
Senast: lady_vip
·
Hundavel & Ras På Svenska dobermann klubbens hemsida står det att den passar väl som sällskaps-, skydds- och brukshund såväl som familjehund. Vad...
Svar
6
· Visningar
2 223
Senast: Basilika
·
Övr. Hund Jag har en hanhund på ca 11 månader som helt plötsligt börjat markera inne, två gånger sista dagarna :crazy: När han var runt...
Svar
16
· Visningar
3 016
Senast: koftena
·
Övr. Hund Uno (1,5år) är fortfarande inte 100% rumsren :crazy: Går jag förmiddagar går det jättebra, går ut och rastar halv 8 och kommer hem...
Svar
5
· Visningar
1 103
Senast: Ainon
·
Övr. Hund För mig är det värt allt arbete, alla långa träningsdagar, alla resor och alla kostnader etc. när jag i mail/per tfn eller som nu på ett...
Svar
13
· Visningar
1 206
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Men de lämnar inga hästhuvuden i sängen utan har bytt till mindre grejor :eek: [/url][/IMG] Ganska läskig bild, ser verkligen ut...
Svar
14
· Visningar
1 214
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund På hur längt avstånd kan en hane känna att det finns en löptik i närheten. Vovsan löper och hon brukar ju följa med till stallet. Vi...
Svar
5
· Visningar
7 032
Senast: mimmipigg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka