En boxertråd med bilder

Sv: En boxertråd med bilder

Åhh vad skoj att du också har mysslingar. Du har inga foton på dem? Tränar och tävlar du med dem?

Lite sen att svara, men jag har varit utan dator i sen i juli. :)

*KL*
Min älskade boxerkille fick vandra över regnbågsbron 10/6:cry: Skrumplever var orsaken.

Men har man engång haft boxer, är det svårt att "byta" ras - så jag hittade en tik på boxerklubbens omplaceringslista som ser ut attpassa mej perfekt. Gjorde en intresseanmälan och tikägarna verkar intresserade iaf, håll tummarna gott folk:banana:

Neej vad tråkigt :cry: Alltid så ledsamt att förlora sin vän.

Men det är nog som du säger, en gång boxer alltid boxer. Jag kan då inte alls tänka mig någon annan ras.

Håller tummarna för dig.
Vad är det för en tik?

Här är min tös som nu har hunnit bli 6 månader. Hon heter De La Pi's Okashi men kallas för Kashi. (Okashi betyder godis eller delikatess på japanska.)

kantarell.jpg

cimg9295.JPG

Vi har gått en valpkurs och ska börja en kurs i tävlingslydnad i november. Något som vi också ska lära oss är spår vilket hon har visat talang för.

Lite utställningar ska vi pyssla med också. Sedan tidigare har vi ställt ut 3 gånger. Första gången fick hon HP samt kom 2:a. I november så är det dax igen.

Jag har nog tänkt prova på det mesta, bruks, lydnad och agillity sen får vi se vad vi tycker är roligast. Jag tycker att boxer är en otroligt speciell ras och man har aldrig tråkigt med en boxer i huset!
Vill ni läsa mer om Kashis upptåg så har hon en egen hemsida
http://toweokashi.wordpress.com

Hej på er boxerägare!

Nu tycker jag vi väcker liv i alla gamla trådar och berättar om era hundar ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 049
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 908
Senast: Otherside
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 215
Senast: Raderad medlem 147980
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 140
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025