Äntligen!!

Sv: Äntligen!!

Det är faktiskt inte roligt att ha en hund som rullar sig i skit, människor som djur. Skillnaden mellan människors och djurs är att människor inser att skiten kanske bordes göras någonting åt, och faktiskt har förståndet att täcka över det eller gräva ner det lite snabbt.

Jag tycker att det är lika äckligt med människor som bajsar i skogen som män som kissar på byggnader i stan i och för sig.

Sv: Äntligen!!

Det finns djur som är allergiska mot just ivomectin, så även om man har gett djuret en lagom dos så dör djuret i chock. Det gäller dock främst injucerande ivomectin, och inte pastan, men är ett djur allergiskt mot det verksamma ämnet så är det kanske inte kört, men i alla fall väldigt skadligt.

Det här var injecerat.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Synd att mina fördomar om den här människan hade rätt... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
5 736
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
486
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 914
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 375

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka