Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Jag och Fláki töltar
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Yhlva
·
B
Hästmänniskan Har efter mkt om och men hittat en häst som jag vill ha. Nu visar exportröntgen lösa benbitar i ena bakkotan. Två fragment. Han är inte...
Svar
8
· Visningar
908
C
Hästmänniskan Har ingen aning om vart man kan lägga den här tråden, flytta gärna om den ligger fel. Jag ska nu ev. byta stall. I det nya stallet så...
Svar
6
· Visningar
1 905
Senast: Sparf
·
S
Hästmänniskan Jag tog precis studenten och vet inte riktigt vad jag vill göra i höst, men att åka utomlands och jobba med hästar känns ganska...
Svar
5
· Visningar
1 378
Senast: Lina_kj
·
F
Hästmänniskan Min Fellow stod i stall fram tills han var ett år, sen dess har han gått i lösdrift en bit hemifrån, nu är han 4 år. Jag är ju gravid...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: skuggi
·
M
Hästmänniskan Hoppas att denna tråden har hittat rätt. Finns det fler bukare därute som ska börja på Svenljunga Naturbrukgymnasie till hösten?? :crazy:
Svar
3
· Visningar
727
Senast: MalinSophia
·
Hästmänniskan Är det någon som använt den? Verkar ju himla praktiskt när man har en massa hagar. Om man inte har någon 4 hjuling att koppla för vet ni...
Svar
3
· Visningar
1 320
Senast: tjalle
·
C
Hästmänniskan måste bara få ur mig allt som har hänt de sista veckorna jag och en kompis som delat häst på foder i två år lyckades äntligen...
2
Svar
31
· Visningar
3 520
Senast: Tora
·
Hästmänniskan Under februari har jag lagt ut 7454,50:- på mina två shettisar. När jag sa det till min sambo så började hans ögon rulla bakåt i...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 840
Senast: ElinaLovgren
·
P
Hästmänniskan Ja här kommer den igen, tråden om de puckade inhyrda;) Nu vill jag höra med alla er här på buke, både stallägare och inhyrda, hur ni...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 708
Senast: CCorneliaa
·
Hästmänniskan Jag har en liten fundering: I passet finns det ju en sida där hästens tecken är inritade för identifiering. Men vad händer om en häst...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: Masse
·
J
Hästmänniskan Nu ni ska det köpas hästgård om än på lite annorlunda villkor! Jag har ALLTID velat bo i Skåne o nu har sambon gått med på att flytta...
Svar
2
· Visningar
890
B
Hästmänniskan Hej Ett tips till er alla som skall städa era stall i sommar! Jag är i full gång just nu och har testat så gott som alla medel...
2 3
Svar
46
· Visningar
11 775
Senast: ang
·
L
Hästmänniskan Är det lag på att man inte får rida inne i ett stall? Är det inte bara så att man inte bör göra det? Behöver svar snabbt!
2 3
Svar
46
· Visningar
4 217
Senast: Lazio
·
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Hetla
·
Gnägg Två vänner smakar på vattnet
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Hetla
·
S
Hästmänniskan Hej, har ni ytterligare tips kring fodervärd tar jag tacksamt emot det:bow:
2
Svar
26
· Visningar
4 226
Senast: Bell
·
Hästmänniskan Jag & min lillasyster (20 resp 16år) ska köpa en stor häst som vi kommer att ha tillsammans. Hon vill börja tävla hoppning medans jag...
2
Svar
32
· Visningar
3 796
T
Hästmänniskan Jag är på jakt efter lastbil och vill gärna ha tips om vad för något jag ska kolla på speciellt eller ha för krav osv. Alla råd är...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: TeamWahlund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama