HA! där har vi det
ditt problem är att du hela tiden måste påpeka att jag inte kan något om hästar, vilket i det här fallet inte var ämnet jag tog upp. Och om du läste igenom så är det ju fanimej inte JAG som har haft ansvaret och har tagit dessa beslut, utan min syster som jobbar med hästar och har egen firma som går runt bra, verkar inte bara vara du som kan nåt om hästskötsel. Och som jag sa, HÄSTEN HAR FÅTT DIAGNOS ATT DEN SKA RIDAS, NU AV TVÅ KIROPRAKTORER OCH EN VETERINÄR, så vad är det du letar efter i det här? Och för övrigt, okej vi hade kunnat ta ut en veterinär, men det en veterinär gör är att han konstaterar det vi redan vet, hästen markerar.
Och så säger du att jag är ointresserad av att lära mig saker? det är jag verkligen inte, varför i hela fridens namn tror du att jag ens har skapat den här tråden? Däremot är jag inte intresserad av att lära mig något av någon som beter sig som du gör, otrevligt och kaxigt.
Oj, här sitter jag en femtonåring och vet mer om hur man beter sig än en... ja hur gammal du nu är men jag misstänker att du är äldre än jag eftersom du har så mycket hästkunskaper i bagaget
Hur som helst, tack för dina råd och uppmuntrande kommentarer! det är precis vad jag behöver för tillfället