Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
Hästmänniskan Hade besök av inspektör som var och kollade om jag gjort förändringarna i stallet som dom kräver. Mitt stora frågetecken är: ingången...
30 31 32
Svar
624
· Visningar
54 462
Senast: flickancarra
·
Hästmänniskan Ska sälja min häst snart och har en tjej som vill ha honom på prov en månad. Hur gör man då? Ska jag skriva köpkontrakt att han...
Svar
7
· Visningar
1 466
Senast: mackan
·
Anläggning på ett hektar åkermark, hur mycket hö får man ut? tror dom fick 73 balar ensilage (stora) förra året, men hur mycket hö blir det?
Svar
5
· Visningar
1 363
Senast: poff
·
J
Hästmänniskan Idag fick jag veta att jag är preliminärt intagen på mitt 5:e val ingelstadgymnasiet.Men det är inte det jag helst vill komma in på utan...
Svar
10
· Visningar
1 157
Senast: juni_cool
·
M
Hästmänniskan Ni som går i rättvik, hur många poäng hade ni för att komma in? Då menar jag både Npnv och naturbruk-häst. Tycker ni det var/är bra där?
Svar
9
· Visningar
2 192
Senast: Sannis
·
T
Hästmänniskan Hej! Är ny här på bukefalos. Ska bli fodervärd snart och har en fråga ang. inspektorer som kommer hem till ens gård. Kan de...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: elle12
·
Svar
0
· Visningar
138
Senast: Joyze
·
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Millan72
·
Gnägg Vackrast Tibbe bus :heart3
Svar
0
· Visningar
100
Senast: urkella
·
Gnägg Mansoura kallad Musse *92 e. Fetisch u. Munni Shah ue. Balon
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Mansoura
·
Svar
0
· Visningar
135
Senast: Millan72
·
C
Anläggning hur får ni ut vatten till ert sommarbete? Jag sitter lite i klistret, vår nuvarande sommarhage ligger väldigt avskillt. närmsta hus...
Svar
11
· Visningar
2 067
Senast: bigganl
·
S
Hästmänniskan Hej, Jag tänker att låna ute min häst till fodervård, men vet inte precis hur det funkar. I Holland (jag är hollandska) känner man det...
Svar
13
· Visningar
1 456
Senast: majabergman
·
Hästmänniskan Ja, nu är det igång! Klockan 7 i morse satte de grävsopan i backen till stallutbygget och hus.:banana: Som vissa redan vet så köpte vi...
Svar
8
· Visningar
1 307
Senast: lille skutt
·
Hästmänniskan Vad bör det kosta att skicka en häst med transportör mellan Stockholm och Göteborg? Någon som har skickat häst så? Svårt att veta om...
Svar
17
· Visningar
1 759
Senast: Mynta2
·
S
Hästmänniskan Börjar bli trött på att ha hästen min så långt bort och installad i ett stall som aldrig blir klart, så nu funderar jag starkt på att gå...
Svar
10
· Visningar
3 181
Senast: Glimfeather
·
Hästmänniskan Det har varit många ledsna trådar från mig på sista tiden, men det hindrar inte mig från att också känna glädje! I våras gick precis...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Punkity
·
Hästmänniskan Jag har äntligen samlat mig och förberett mig tillräckligt för att ta itu med Hazzes utdömning. Det tog mig säkert 10 minuter innan jag...
Svar
12
· Visningar
1 567
Senast: Lavinia
·
S
Hästmänniskan okej. nu tycker jag allt blir så snurrigt, så nu frågar jag här inne med. jag sitter i en ganska tråkig sits och vet inte riktigt hur...
Svar
18
· Visningar
1 677
Senast: __Stilett__
·
K
Hästmänniskan Vet inte om tråden ligger rätt nu, men jag chansar. Någon som vet om de krävs någon utbildning att inneha och få använda sig av...
Svar
16
· Visningar
5 083
Senast: Packe_alicia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama