L
Lambi
Sv: dessa underbara inspektörer
*kl*
Hur har det gått för TS?
*kl*
Hur har det gått för TS?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är det jag menar, det som Kicki skrev om över här. Jag tycker att de bryr sig för mycket om fel saker och letar fel som är helt orimliga.... som jag i mitt fall råkade kalla detaljer.
Så dumt av mig att ordbajsa på det sättet, ska försöka tänka på i fortsättningen att folk tar allt ordagrant här och ej har den förmågan att läsa mellan raderna.
Eftersom man inte känner folk personligen här och vet hur de brukar uttrycka sig, kan det ibland vara svårt att veta om folk "ordbajsar" eller är okunniga.. det är skillnad att prata med någon eller läsa ett inlägg - tar bort möjligheten att höra nyanser i det man säger/skriver..
I inlägg 590 hade du fel och två st svarade - inget att bli upprörd över..
Jag hänvisade dig till fakta så att du skulle förstå varför inspektören frågade om det du kallar detaljer.
Vad menar du att man ska läsa mellan raderna i det inlägg som jag citerade i mitt tidigare svar. Vill man ej ha svar som hänvisar till fakta så förstår jag inte varför man frågar
Sen förstår jag inte på fullaste allvar varför de nödvändigtvis ska kolla och hästarna är har pass, för som de ser ut idag så finns inte resurser att tillverka och leverera passen inom rimlig tid. Så då förstår jag inte varför ägaren ställs ansvarig för att passet inte har levererats.
Om du skickat in passansökan i tid så godkänner inspektören det även om du inte hunnit få ditt pass. Du får ju ett kvitto på att din ansökan kommit in.
Det var inget annat än ett exempel, men jag får ursäkta ordvalet. Man kan ju läsa lite mallan raderna oxå...
Jag har aldrig fått något kvitto på mina ansökningar. Varken på hästarnas eller åsnornas.
Nej. Jag läser det som skrivs.
I mina ögon är det som Thomas säger. Dålig ventilation är bra mycket värre än ett skjul.
Vi har alltid skickat rekommenderat med mottagarbevis. Det är ju ganska viktiga originaldokument som skickas in.
När vi skickade till ASRP så fick vi kvitto från dem dessutom.
kvitto, det har jag aldrig fått däremot spar jag kopior på alla papperOm du skickat in passansökan i tid så godkänner inspektören det även om du inte hunnit få ditt pass. Du får ju ett kvitto på att din ansökan kommit in.
kvitto, det har jag aldrig fått däremot spar jag kopior på alla papper
Hahaha. Då är ni nog ganska ensama om att ha fått det