Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej! Vi har några ha obetad mark (mest äng) som vi troligen kommer att arrendera ut till hästbete. Denna mark har vi inte haft...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: lundsbo
·
S
Hästmänniskan Någon som har erfarenhet och fått häva ett hästköp pga pålagringar såsom dolt fel? Min 4 åring visade sig ha kraftiga pålagringar i...
Svar
2
· Visningar
976
Senast: Masse
·
S
Hästmänniskan Om man köper en villa som har befintligt uthus, måste man ansöka om ngt tillstånd eller är det bara att bygga hästbox i det befintliga...
Svar
6
· Visningar
2 520
Senast: _Eva_
·
N
Hästmänniskan Hej alla, skulle behöva lite hjälp...:) ska köpa en häst, 4 år, med en liten "defekt" på rtg, en glidled i hasen är inte helt klar...
Svar
6
· Visningar
1 124
Senast: lundsbo
·
P
Hästmänniskan Hej Alle som rider dressyr känner till att ha ont i ryggen efter ett ridpass. Jag har haft det genom en lång tidsperiod - o tråkigt nog...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: fjordtokan
·
T
Hästmänniskan Hej jag skulle vilja veta vad ni vet omJälla skolan i uppsala!?.. funderar på att börja där...Är den bra?....nakdelar..fördelar?
2
Svar
36
· Visningar
4 839
Senast: jerseyko
·
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Annie3
·
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Jossantt
·
Svar
0
· Visningar
83
Senast: jacko
·
C
Hästmänniskan Tjoho, jag klarade det. Söndag till onsdag gjorde jag godkänt yrkesprov som ridinstruktör på Vreta utanför Linköping. Jag är såå...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 651
Senast: Robina
·
J
Hästmänniskan Jag ska gå ridinstruktörsutbildningen level 2 på Strömsholm nu i höst så jag "får" min diplomering. Till er andra som gått där tidigare...
Svar
4
· Visningar
2 002
Hästmänniskan :confused:I våras kom det en kontrollant till vårat stallet pga att han hade fått in en anmälan om att våra hästar va för magra. Av 7...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 555
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Vad gör man när man känner att man måste sälja fast att man verkligen inte vill? Har haft min häst i ca 3 år, det är först sista...
Svar
19
· Visningar
1 641
Senast: MiniLi
·
Q
Hästmänniskan I hela Skåne ser man korsört (stånds) i jättestånd överallt nu! Vi har aldrig tidigare haft en enda planta på vår mark, men nu finns det...
Svar
4
· Visningar
2 183
Senast: Queens Proctor
·
Hästmänniskan pga torkan så har mina hagar invaderas av rödaktiga växter, troligtvis ängsyra, hur blir man av med det? räcker det med att slå hagen el...
Svar
6
· Visningar
2 421
Senast: tellwell
·
A
Hästmänniskan Hur har ni som har hagar utmed järnvägen gjort? Har ni fått nytt staket/ersättning av banverket eller vad har ni fått för besked? Hos...
Svar
7
· Visningar
1 350
Senast: acrazyone
·
Hästmänniskan Jag skulle vilja ha hjälp med en ungefärlig summa på hur "detta" stallet kan komma att kosta. Ni får gärna beskriva erat stall och...
Svar
9
· Visningar
1 185
Hästmänniskan Jag drömmer och drömmer om att vår gård en dag ska bli en sådan där skitsnygg hästgård som finns lite överallt nu för tiden. Folk...
2
Svar
30
· Visningar
3 362
Senast: Chili
·
Hästmänniskan Jo. I början av sommaren fick jag reda på att granngården där vi lånar bete var till salu. MEN att vi skulle få ha betet där tom...
Svar
5
· Visningar
1 428
Senast: KungTulle
·
S
Hästmänniskan Hur mycket betalar du sammanlagt (ungefär) för din häst i månaden? Berätta gärna vad det är för en häst du har också, t.ex shettis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 604
Senast: aprilia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar