Sv: Leta anledning att anmäla??
fast jämfört med hur många som är smala tror jag inte det är enda sanningen..
fast jämfört med hur många som är smala tror jag inte det är enda sanningen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men herregud, det finns det väl visste, & vadå smal ? alla våra hästar är smla & väl musklade men inte magra ? men vadå tror du att smäll feta hästar mår bättre ?
Jag är trött på att se fullblod med synliga revben. Ofta har de ägare som säger "han äter massor", när man ser foderstaten är det kanske massor om hästen var ett lättfött halvblod men inte på långa vägar tillräckligt för ett fullblod.
Min häst rasar också jättefort. Det har hänt mig innan jag insåg hur mycket hon krävde. men nej, det behvöer inte ta lång tid innan man får upp de i vikt igen.
Många fullblod har problem med magen, lite "magmedicin" kan ofta göra susen .
fast då hade du ett problem som du löste.
Jag vänder mig mot inställningen "äh han är sådär tunn" och nöjer sig med det.
fast då hade du ett problem som du löste.
Jag vänder mig mot inställningen "äh han är sådär tunn" och nöjer sig med det.
varför inte ge henne den maten hon gillar då?
är det "konstiga" saker hon gillar?
JustMe;10880253 Men detta verkar så konstigt att alla hästgårdar blir anmälda av olika anledningar. Precis som att någon smyger omkring och letar fel?? Man borde ta reda på mer information innan man anmäler. [/QUOTE skrev:Men alla hästgårdar kan knappast bli anmälda?
Blandar du inte ihop det med vanliga kontroller?
I våras kom det en kontrollant till vårat stallet pga att han hade fått in en anmälan om att våra hästar va för magra. Av 7 hästar är det 2 som va för magra just då enligt mig.
Men alla hästgårdar kan knappast bli anmälda?
Blandar du inte ihop det med vanliga kontroller?