Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Hej! Lämnade mitt sto på en semin-station på en fredag, dem seminerade henne och ville att vi skulle återvända med henne på måndagen...
Svar
7
· Visningar
1 181
Senast: elle12
·
T
Hästmänniskan Funderar över att anlägga en ridbana och har fått höra talas om och provridit undermaterialet paddex. Det gör ju så att smådelarna i...
Svar
18
· Visningar
10 155
Senast: Långnos
·
M
Hästmänniskan Som sagt, jag mår skitdåligt av att åka till stallet.. Nu har det gått så långt att jag inte är i stallet om jag vet att...
2
Svar
37
· Visningar
3 967
Senast: Domino_s
·
M
Hästmänniskan Lästpå tidningen ridsports websida...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
17 231
Senast: flickancarra
·
Hästmänniskan Jag hade inga andra tankar än att jag skulle visa sto och föl själv, men så läste jag i Ridsport och funderade på om jag kanske skulle...
Svar
10
· Visningar
1 285
Senast: pastejja
·
S
Ekonomi & Juridik Åter igen har jag blivit totalt överkörd av den inackorderingsvärd som jag har hästen hos! Det handlar alltid bara om pengar och att...
Svar
8
· Visningar
3 037
Senast: Speedway
·
Hästmänniskan I måndags fick min gamle kille jag haft i 19 år somna in (28 år gammal). Han är begravd här hemma på en underbar plats med utsikt...
Svar
11
· Visningar
1 303
Senast: Martenix
·
C
Hästmänniskan Hej! Jag har ganska stora problem, min ponny är importerad från NL och har ett pass på Holländska. Det vi förstått är, sto, bläs...
2
Svar
23
· Visningar
2 924
Senast: Carismagirl
·
Hästmänniskan Skulle ni köpa en häst som är snittad för patellaupphakning för 4-5 år sen? Den har enligt uppgift fungerat utan problem. Ganska hög...
2
Svar
24
· Visningar
2 473
Senast: mik
·
Gnägg Jag och Hero tränar dressyr
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Elegance
·
Svar
0
· Visningar
96
Senast: linnsan
·
Gnägg Hero glad för att han äntligen fick komma ut på sommarbete-07
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Elegance
·
I
Hästmänniskan Ansvarig får gärna flytta tråden då jag inte riktigt visste var den ska vara.:D Jag har nu haft min häst i över ett år, men märkte nu...
Svar
2
· Visningar
963
Senast: GALOPP
·
A
Hästmänniskan Hur stor ska boxen vara för en häst som är 153cm i mankhöjden?
Svar
3
· Visningar
938
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Hur många av er här inne har läst på hästgymnasium och sedan fortsatt inom detta område? Har pratat med flera fd. klasskompisar och...
2
Svar
23
· Visningar
2 661
Senast: Jonna_NB
·
Ekonomi & Juridik Kan ni titta på mitt kontrakt och se om ni har någor att tillägga?! Tack på förhand...
2
Svar
28
· Visningar
3 915
Senast: Yrja
·
S
Hästmänniskan Jag har nu på riktigt börjat fundera på att köpa häst efter att ha varit hästfrälst hela mitt liv och har ridit i 12 år, varav 9 år...
Svar
6
· Visningar
867
Senast: Masse
·
T
Hästmänniskan Har min häst ute på annons att jag söker fodervärd + till salu. Fick ett mail nyss från en mamma som har en dotter på ca 14 år som rider...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: Mysaan
·
Hästmänniskan Sitter i en jäkla skitsits som jag inte vet hur jag ska ta mig ur. Den 12 maj veterinärundersöktes min häst efter att ha blivit halt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 657
Senast: mullah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar