Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag svarar sällan i trådar där folk har hästar som precis har avlivats eller som har dragit på sig ngn sjukdom eller skada som gör att...
Hästmänniskan
Kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska sälja ponnyn eller inte.. Jag vill hålla på med avel och han är en valack så det blir ju...
Hästmänniskan
Är det någon som har erfarenhet av att anmäla en näringsidkare? hur lång tid brukar processen ta? jag har köpt ett föl för nästen exakt...
Hästmänniskan
Behöver röja upp lite hemma och min personliga första punkt är nytt staket runt ridbanan. För några år sen rev några hästägare ner vårt...
Hästmänniskan
jag har en liten fråga, bara rent allmänt...
när kände ni att ni hade tillräcklig kunskap för att köpa häst?
hur gick era tankar kring...
Ekonomi & Juridik
Sålde en ettåring i mars, fick handpenning på henne insatt på konto. Han skulle komma å hämta hästen i slutet av månaden å då skulle jag...
Hästmänniskan Ponnysar är ofta fräscha långt upp i åldern och är eftertraktade även då på ett annat sätt än storhästar. 50-80 skulle jag säga att du...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.