Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag svarar sällan i trådar där folk har hästar som precis har avlivats eller som har dragit på sig ngn sjukdom eller skada som gör att...
Svar
19
· Visningar
2 063
Senast: Niangi
·
C
Hästmänniskan Jag vet absolut inte var denna tråd ska ligga & har sökt på alla beskrivningar men det fins inget om pyssel aktiviteter:crazy: Antog...
Svar
9
· Visningar
2 077
Senast: Kaki
·
Hästmänniskan Har tre val som kostar ungefär samma under följande premisser. Men jag vet i f*n vad som är bäst! Hjälp mig med lite input! Stall 1...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 082
Senast: 95johsv
·
Hästmänniskan Vet inte om traden ligger ratt, men chansar. Finns det inte reglerat i nagon lag vid vilken alder man far ta in hastar i lektions-...
2
Svar
22
· Visningar
1 845
Senast: Lavinia
·
W
Hästmänniskan I vårt stall är ventilationen (fläkt) mindre bra under vår-sommar-höst vid fuktigt och varmt väder. Ni som är kunniga inom detta med...
Svar
15
· Visningar
1 733
Senast: Witzippa
·
J
Hästmänniskan Ska försöka fatta mig kort. Jag står i ett medelstort stall ca 5km från närmaste stad. (Inga bussförbindelser.). Jag har stått där i...
Svar
5
· Visningar
1 624
Senast: Diplomaten
·
Hästmänniskan Ja som rubriken lyder. Kommer att få eget litet stall i slutet av sommaren (om allt går vägen) och det var 4 år sedan jag hade häst...
2
Svar
32
· Visningar
3 744
Senast: Alexandra_W
·
W
Anläggning Hej på Er alla! Någon här som vet vart man kan köpa nya eller helst begagnade speglar till ridhus? Och för er som nyligen/tidigare...
Svar
1
· Visningar
1 357
Senast: Kinvaras
·
F
Hästmänniskan *lånar användarnamn* Ja nu har domen kommit. Min häst är utdömd. Massor av frågor har dykt upp i mitt huvud och jag hoppas ni kan...
2
Svar
23
· Visningar
2 810
Senast: TheBlackOne
·
N
Hästmänniskan Jag skriver detta under anonomy nick för att inte hänga ut denna galna ägare och få skit för det. Så här är det, jag och min syster...
Svar
15
· Visningar
1 727
Senast: Noone0000
·
Hästmänniskan Kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska sälja ponnyn eller inte.. Jag vill hålla på med avel och han är en valack så det blir ju...
Svar
8
· Visningar
1 019
Hästmänniskan Är det någon som har erfarenhet av att anmäla en näringsidkare? hur lång tid brukar processen ta? jag har köpt ett föl för nästen exakt...
Svar
3
· Visningar
1 218
Senast: plumpen
·
Hästmänniskan Hej, Hur Lågt i tak är gränsen i ett stall? Och hur högt är "lagomt"?;)
Svar
3
· Visningar
946
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Behöver röja upp lite hemma och min personliga första punkt är nytt staket runt ridbanan. För några år sen rev några hästägare ner vårt...
Svar
9
· Visningar
4 326
Senast: caradan
·
S
Hästmänniskan jag har en liten fråga, bara rent allmänt... när kände ni att ni hade tillräcklig kunskap för att köpa häst? hur gick era tankar kring...
2
Svar
26
· Visningar
2 316
Ekonomi & Juridik Sålde en ettåring i mars, fick handpenning på henne insatt på konto. Han skulle komma å hämta hästen i slutet av månaden å då skulle jag...
Svar
2
· Visningar
1 348
Senast: Rumpnissen
·
F
Hästmänniskan Jag och en kompis var ute och körde igår och började fundera lite ang detta med hästar i trafiken. Man kan åka dit för fortkörning om...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 866
Senast: Amha
·
I
Hästmänniskan Varför bör man ha två separata rum till foder resp sadel/seldon? :confused: Eller är det nåt jag bara inbillat mig??
Svar
5
· Visningar
1 536
Senast: trofé
·
Hästmänniskan Jag har just fått frågan om att bli halvfodervärd :eek: och vill nu veta era erfarenheter som halvfodervärd. Hästen känner jag väl...
Svar
5
· Visningar
1 258
Senast: Zqathan
·
I
Hästmänniskan Hur stort är lagom på en uppbindningsspilta som är endast avsedd för skötsel? Storlek typ islandshäst. Tips/råd mottages tacksamt! :)
Svar
1
· Visningar
1 031
Senast: Annna_91
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama