Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan tänkte på det. hur vet man om det blivit/blir skadlig fukt i stallet hur förhindrar man det?
Svar
11
· Visningar
3 635
Senast: Annna_91
·
M
Anläggning Hej Jag undrar om någon vill och kan kommma med lite förslag till mig:) Jag har ett nyöppnat inacoderingstall på 12 hästar, skulle...
Svar
2
· Visningar
1 558
Senast: maria--
·
Gnägg Min son Sebastina på hans lilla Whelsh hingst Lion
Svar
0
· Visningar
118
Senast: Seidie
·
Gnägg Min gose pojke Máni påväg från ridskolan
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Seidie
·
Svar
0
· Visningar
91
Senast: Millan72
·
Svar
0
· Visningar
96
Senast: Emuliiaa
·
Hästmänniskan Sitter och har totalt hjärnsläpp. Vad kan man hitta på för verksamheter för att få mera/bättre inkomster på en hästgård? Det enda...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 823
Senast: MiaMaria
·
D
Hästmänniskan hej (: jag funderar på att skaffa häst och så.. nu efter många års ridning börjar jag känna mig erfaren att ha egen häst ;) , men...
Svar
16
· Visningar
1 440
Senast: Dianasjodahl
·
Anläggning hej allihop! det är så att jag fått förmånen att hyra ett helt stall med tillhörande hagar:banana: vad tycker ni jag bör tänka på nu...
2
Svar
24
· Visningar
3 910
Senast: Gullan86
·
I
Hästmänniskan Hej, jag fiunderar på att skaffa en ridtravare men har inte sån storkoll och frågar därför er. vad betar ni för eran ridtravare varje...
2
Svar
21
· Visningar
4 168
Senast: Earnie_12
·
Hästmänniskan Vi har en paddex bana som är HEMSK!!!!!! Alldeles för hård, ingen svikt alls och dammar som f*n! :mad: Vi har, precis som man...
Svar
17
· Visningar
1 733
Senast: sjoberga
·
R
Hästmänniskan Ska snart börja 3e året på en hästlinje och ska därför göra ett projektarbet eller ett så kallar examensarbete. Men jag har stora...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Astralis
·
Hästmänniskan Senaste månaden har jag tagit hand om en väninnas gamla märr eftersom hon akut behövde bli av med henne. Det är en trevlig och välskolad...
Svar
17
· Visningar
2 926
D
Hästmänniskan Det står helt still just nu, hur ska man få mer tävlingsvana? Varken jag eller ponnyn är i form för att kunna tävla själv nu, och jag...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: diskho
·
T
Hästmänniskan Sambons brosas tjej flyttat in på gården för 6 månader sedan. Hon gillar inte mig för 5 öre, fråga mig inte varför men hon har vart...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
16 154
Senast: Jazzper
·
M
Hästmänniskan Att stängsel är fast egendom har jag lyckats läsa mig till, men hur är det med själva elaggregatet? Någon som vet?
Svar
11
· Visningar
1 810
Senast: TomasN
·
Anläggning Vi håller på att måla om stallet. I sadelkammaren rådfrågade vi målaraffären och fick hem en utomhusfärg som passar snickerier m.m...
2
Svar
22
· Visningar
9 034
Senast: Lippy
·
Anläggning Vi har fullt av snokar på gödselstacken, normalt sett brukar vi tömma den i April / Maj men nu var det inte så mkt så det kan liksom...
2 3
Svar
41
· Visningar
31 488
Senast: Tuvalisan
·
S
Ekonomi & Juridik Köpte en häst men var inte nöjd med den så jag lämnade tillbaks den enligt skriftligt avtal men får ju inte tillbaks några pengar. Så...
Svar
14
· Visningar
2 112
Senast: Sollis
·
Anläggning Finns det något bra ogräsmedel att spruta längs kanterna på ridbanan? Något som inte är giftigt för hästar?
Svar
1
· Visningar
1 428
Senast: Tacitus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama