Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan Hej alla hästverksamma/jordbrukare. Vi har köpt ett jordbruk med 18 ha åkermark som varit utarrenderat. Konraktetgick ut i årskiftet...
2
Svar
31
· Visningar
4 457
Senast: anni0301
·
Hästmänniskan Var kan man hitta dessa? Känns som att jag letat lite som en dåre, och även när jag söker på google får jag knappt upp något vettigt...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Jag har så smått börjat fundera på att låna ut mitt sto på helfoder. Jag har dock en önskan av diverse skäl att hon skall stå kvar i...
Svar
12
· Visningar
1 670
Senast: Tora
·
Ekonomi & Juridik Jag ska på ett ridläger i sommar, på hemsidan står det att allt ska ingå och alla avgifter ska vara betalda en viss tid innan lägret...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 495
Senast: Heulwen
·
Gnägg Detta är min sötnos Pselma, 3 år på bilden!
Svar
0
· Visningar
134
Senast: SiZo
·
Svar
0
· Visningar
89
Senast: Liten
·
E
Hästmänniskan Alla hästutbildningar, eller åtminståne de flesta, kostar så otrtoligt mycket pengar. Självklart vet jag att ingenting är gratis, men i...
Svar
15
· Visningar
1 516
Senast: Em_E_liE
·
E
Hästmänniskan Hallå allihopa! Jag undrar lite ang. KY utbildningen på Vretaskolan inriktn. hästhållning -Instruktörskunskap.:p Jag har redan...
2
Svar
21
· Visningar
2 153
Senast: Em_E_liE
·
Hästmänniskan Finns det någon här som ångtvättat sitt stall? Hur funkade det? Blev det bra? Vad använde ni för maskin?
Svar
1
· Visningar
752
Senast: Eve
·
L
Hästmänniskan Är otroligt sugen på att ta upp ridningen efter ett uppehåll på ca 7 år. Tidigare red jag på ridskola i 12 år och hade hand om en...
Svar
6
· Visningar
959
Senast: Lotten_Sthlm
·
Hästmänniskan Jag tittar i alla tradar om vad det kostar att ha hast och forundras varje gang over hur mycket pengar det gar at for vissa att ha hast...
Svar
8
· Visningar
1 029
Senast: Chili
·
S
Hästmänniskan Hur har ni råd att ha fler än en häst? kan förstå er som har eget stall men alla andra? jag har nu två hästar som står gratis hos en...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: Orvar
·
Hästmänniskan Jag har en bekant som var borta över midsommarhelgen och lämnade hästarna över den helgen utan någon tillsyn. Det är ju inte min ensak...
Svar
17
· Visningar
1 608
Senast: terese
·
Hästmänniskan Vet inte hur jag ska göra.Efter en olycka med en tidigare häst så har jag blivit så himla rädd o osäker.Jag har haft min nuvarande...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: vildros
·
Hästmänniskan Hittar inte på jordbruksverkets hemsida mått mm för stall. Har vart inne där förr men nu hittar jag inte. Ngn som har direkt länk?
Svar
2
· Visningar
759
Senast: caradan
·
I
Hästmänniskan Vad ska jag tänka på? Jag har hållt på med hästar väldigt mkt, men aldrig ägt nån själv. Jag ska åka och titta på ett arabsto snart...
Svar
8
· Visningar
861
Senast: isabellus
·
Ekonomi & Juridik Någon går i min hage och rider min häst eller en av mina inackorderings hästar. Personen trillar av och gör sig ordentligt illa...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
13 627
Senast: Boerperd
·
Ekonomi & Juridik Hur mycket betalar du för din häst i månaden? Har du stor häst/ponny? Nämn gärna vad som kostar vad. (vet att det funnit...
Svar
13
· Visningar
1 603
Senast: Propriis
·
Hästmänniskan Jag har idag pratat med vet. som röntgade och kollade min häst på kliniken och han säger att hans pålagringar är kraftigare än det mesta...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 756
Senast: Mysaan
·
N
Hästmänniskan Hej undrar om någonm känner till Biologiska Yrkeshögskolan i Skara? Kanske någon som gott där eller går där nu? Undrar lite hur nivån...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: Punkity
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama