Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag ska på ett ridläger i sommar, på hemsidan står det att allt ska ingå och alla avgifter ska vara betalda en viss tid innan lägret...
Hästmänniskan
Alla hästutbildningar, eller åtminståne de flesta, kostar så otrtoligt mycket pengar. Självklart vet jag att ingenting är gratis, men i...
Hästmänniskan
Jag tittar i alla tradar om vad det kostar att ha hast och forundras varje gang over hur mycket pengar det gar at for vissa att ha hast...
Hästmänniskan
Jag har en bekant som var borta över midsommarhelgen och lämnade hästarna över den helgen utan någon tillsyn.
Det är ju inte min ensak...
Hästmänniskan
Jag har idag pratat med vet. som röntgade och kollade min häst på kliniken och han säger att hans pålagringar är kraftigare än det mesta...
Hästmänniskan Det är tokigt att tänka så tycker jag, uppfödning och viljan att bevara och ta fram vettiga hästar i den här världen får inte vara helt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.