Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

I
Hästmänniskan Vilken försäkring ska jag ha? Ska köpa min första häst. Ett arabsto, mellan 5 och 10 år. Jag ska ha henne på lösdrift och rida i...
Svar
9
· Visningar
1 026
Senast: Fiorano
·
C
Hästmänniskan HJÄLP o mäktiga Bukare :bow: I våras bestämdes det att jag skulle få hyra en sommarhäst i sex veckor. Men nu, en månad innan hästen...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: CoraO
·
E
Hästmänniskan Kan inte låta bli att skriva vad som hände igår... Ofta får vi hä'r på buke höra om företag som är knepiga. Här kommer en alldeles sann...
Svar
5
· Visningar
1 569
Senast: hast-73
·
F
Hästmänniskan Ngn som gjort det? Har en vinterhage som på vintern är rena ler helvetet :devil: Skulle vilja dränera och grusa där. Det räcker nog inte...
Svar
4
· Visningar
2 081
Senast: hast-73
·
Y
Hästmänniskan hur långt in i dräktigheten får man transportera dräktiga ston, och hur långt fram i dräktigheten får dom flytta?
Svar
13
· Visningar
4 949
Senast: Korven
·
Gnägg Painthingst född 2008, Red Roan Sabino Overo
Svar
0
· Visningar
184
Senast: wrangler
·
Gnägg PA Obsesed To Be Cool, 2-årig painthingst
Svar
0
· Visningar
122
·
Gnägg PA Obsesed To Be Cool - 2-årig painthingst i hunterutrustning
Svar
0
· Visningar
203
·
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Andorra
·
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Andorra
·
Gnägg Cavatinas ägare är fantastisk, hon lånade ut Cavatina till en kompis som är hästlös, så att båda hennes hästar tävlade. Hero kom etta...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Hur får ni ner dom runda ihåliga plaststolprna till hage i marken?
Svar
7
· Visningar
2 231
Senast: boccia
·
V
Hästmänniskan förra veckan var mina hästar på rymmen efter att ha blivit skrämmd av en hund som hastigt och fått för sig att knalla in i hästhagen och...
Svar
10
· Visningar
1 258
Senast: Royal_724
·
Hästmänniskan Ja hur sent kan man reklamera köp. Om man köpt en häst för ett visst ändamål och den sedan inte fungerar för detta- köpt av...
Svar
4
· Visningar
1 665
Senast: TwiggyM
·
Gnägg Ett av våra bästa dressyrpass
Svar
0
· Visningar
154
Senast: et_flickan
·
Gnägg Nyårsafton och sadel för första gången.
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Vivo
·
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Lovve
·