Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
124
Senast: Shark
·
Svar
0
· Visningar
114
·
Svar
0
· Visningar
104
·
B
Hästmänniskan Igår kom jag fram till det svåraste beslut jag någonsin tagit. jag ska lämna iväg min häst på foder, ett tag, ett år kanske då jag inte...
Svar
11
· Visningar
1 501
Senast: Breakdown
·
Hästmänniskan Ja, nu är beslutet taget i riksdagen i dag. Den 1/1 2009 tar länsstyrelsen över kontrollen av djurskyddet från kommunerna. Jag saxar...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: elle12
·
M
Hästmänniskan Har nu min häst i ett mycket trevligt kollektivstall, men kan inte vara kvar till hösten då jag pga av ändring på jobb m m inte kan ta...
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: svea
·
H
Ekonomi & Juridik Vi har tyvärr ett problem i vårt stall. Vi har sagt upp en hyresgäst i stallet pga en massa bråk som gör att det inte fungerar längre...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
23 779
Senast: martha
·
A
Hästmänniskan Hej Jag ska ut och tågluffa genom Europa i sommar och skulle vilja ha lite tips på vad man inte ska missa inom hästväg.. Jag vill helst...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: kirrekorv
·
Hästmänniskan Jag måste bara få vräka ur mig lite, innan det stiger mig åt huvudet :( Förra hösten flyttade jag hästen till ett stall med ridhus ca 2...
Svar
8
· Visningar
1 180
Senast: Josefemma
·
E
Hästmänniskan Jag blir galen, det springer folk i hagen hela tiden, och en tidigare amälningar ha gjorts då de skrämmt hästarna,Och i dag när jag...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
23 443
Senast: Mindful
·
S
Hästmänniskan Ibland skuttar hästen till och sonens paket hamnar i kläm. Han gillar inte heller tighta ridbyxor, föredrar jeans. Jag föreställer mig...
2
Svar
24
· Visningar
5 944
Senast: Mabuse
·
Anläggning Hej! Ska anlägga en paddock i sommar och har lite funderingar... Självklart ska vi ha staket men jag tycker att underlaget ofta...
Svar
8
· Visningar
3 491
Senast: Berin
·
Hästmänniskan Vad tycker ni om det? Måste man ha ett skriftligt avtal med sin "stallägare" eller går det bra med muntligt om vad som ingår och vad det...
Svar
9
· Visningar
1 727
Hästmänniskan Håller på - och har hållit på i snart 6 månader - att planera vårt nya stall. Men jag vet inte vart på gården det ska placeras...
Svar
8
· Visningar
1 398
Senast: ang
·
Svar
0
· Visningar
144
Gnägg Kompisens Nordis som nog blir till salu i höst. Dressyrriden och hoppad, grundad och inriden efter akademiska och western principer...
Svar
0
· Visningar
133
Gnägg Här är lilla Candelia ny borstad innan ridtur.
Svar
0
· Visningar
145
Gnägg En bild på Candelia framifrån.
Svar
0
· Visningar
99
Gnägg En huvud bild av lilltösen.
Svar
0