Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Igår kom jag fram till det svåraste beslut jag någonsin tagit. jag ska lämna iväg min häst på foder, ett tag, ett år kanske då jag inte...
Hästmänniskan
Har nu min häst i ett mycket trevligt kollektivstall, men kan inte vara kvar till hösten då jag pga av ändring på jobb m m inte kan ta...
Ekonomi & Juridik
Vi har tyvärr ett problem i vårt stall. Vi har sagt upp en hyresgäst i stallet pga en massa bråk som gör att det inte fungerar längre...
Hästmänniskan
Hej Jag ska ut och tågluffa genom Europa i sommar och skulle vilja ha lite tips på vad man inte ska missa inom hästväg..
Jag vill helst...
Hästmänniskan
Jag måste bara få vräka ur mig lite, innan det stiger mig åt huvudet :(
Förra hösten flyttade jag hästen till ett stall med ridhus ca 2...
Hästmänniskan
Ibland skuttar hästen till och sonens paket hamnar i kläm. Han gillar inte heller tighta ridbyxor, föredrar jeans. Jag föreställer mig...
Hästmänniskan
Vad tycker ni om det? Måste man ha ett skriftligt avtal med sin "stallägare" eller går det bra med muntligt om vad som ingår och vad det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.