SKIT IGEN !!!!
Nu hävdar gubben att stallet han skulle flytta till inte är klart och att han behöver 3-4 veckor till.
Vi har varit i kontakt med hyresnämnden i Göteborg.
Vi har rätt OM vi kan bevisa att vi har ett MUNTLIGT avtal, vilket vi förmodligen inte kan bevisa sa dom.
Och när det inte går att bevisa så har gubben rätt med sina 9 månader !!!!!!!
Men vi skulle kunna anmäla honom för stöld i stallet av fast inredning, typ RÖREN, vattenkoppar och krubbor.
Vi kan också anmäla honom för trakasserier eller nåt, han har klippt av ström tråden flera gånger till 2 års hingstarna.
Och .... han har fortfarande inte betalat hyran för Maj ( vi har förskottsbetalning) och det är ju den 1 Maj imorgon. Vet inte hur sen man kan vara med hyran för att slänga ut honom, men det ska jag ta reda på.
Det är fruktansvärt tråkig stämning i stallet, alla är rädda och bävar för nästa utbrott ..........Alltså de har varit så himla elaka (gubben & frun) så man blir helt chockad, sagt så elaka saker som jag aldrig kan förlåta eller glömma, jag vill inte se dom något mer.
Och när de sedan går och säger en massa skit till min man, att jag är så jävla korkad och bara går och jävlas och att han inte vet vem han är gift med osv. Och då kan jag ju säga att jag är ingen som jävlas, jag tycker inte om konflikter, och tassar på tå för andras skull. Jag åkte extra ut i vintras för att ta in deras häst tidigare, jag hjälpte honom att träna hans 2 åring i somras som var korkad och som han inte vågade köra längre, nej men då var jag ju så duktig och så snäll och tog så bra hand om hästarna osv.
Fy faan vilka falska människor.
Det är så tråkigt så man tappar helt lusten och funderar på att sälja av alla hästar och skita i allt, men vad faan, ska han få förstöra min hobby bara så där.
Aldrig i helvete!!! Vill han ha krig så ska han få det och det börjar imorgon bitti när det kommer ett stort hölass som ska in på logen, som han hävdar att halva är hans och halva till resterande 12 hästar.
Japp nu börjar det