Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
149
Senast: Lovve
·
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Darina
·
Gnägg Vilda i sommarpäls, blank o fin. Här har vi haft henne i sju månader, börjar se riktigt fin ut:)
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Vivo
·
Gnägg E-t tittar sig nyfiket omkring
Svar
0
· Visningar
123
Senast: et_flickan
·
Hästmänniskan I dag har jag då äntligen samlat ihop tillräckligt mycket styrka för att ringa och boka avlivning. Men jag känner mig så hemsk. Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 965
A
Anläggning Hur gör man på bästa skonsamma sätt rent Plyfaskivor? Vi har väldigt kalkrikt vatten, och jag misstänker att den gråa hinnan som täcker...
Svar
3
· Visningar
2 215
Senast: Annika_38
·
M
Hästmänniskan Jag höll på att slösurfa lite på olika annonssidor. Då dök det upp enn sadel som jag kännde igen, eller jag kännde igen bakgrunden...
Svar
10
· Visningar
1 824
Senast: Miaa
·
N
Hästmänniskan Hade velat plugga till hästtandläkare,men jag har hört att dt bara finns sådan utb. i USA och i Tyskland. Är det någon som vet om det...
Svar
10
· Visningar
2 031
Senast: CillaW
·
Gnägg En trött Apa efter en lång ridtur! Skönt med lite avkoppling i hagen innan hemfärd.
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Tires
·
Svar
0
· Visningar
128
Senast: Tires
·
Hästmänniskan Läste i en artikel på nätet (ATL) en sak som jag undrar om alla stallägare som hyr ut vet om? Har i och för sig inte trätt i kraft ännu...
Svar
6
· Visningar
866
Senast: cili
·
Hästmänniskan Jag har aldrig varit särskilt aktiv här, visst jag har skrivit någon rätt betydelselös tråd och postat ett fåtal inlägg här och där. Jag...
Svar
3
· Visningar
989
Senast: Donnatello
·
Hästmänniskan Äntligen finns lösningen på alla problem vi hästägare har med veterinärvård, stallplats, foderkostnader, utrustningskostnader...
2
Svar
25
· Visningar
2 647
Senast: Lovizz
·
J
Hästmänniskan Har funderat lite över en del saker när jag suttit och skummat annonser ( hobby som sambon tycker är MKT knepig ) och i många annonser...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
8 089
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag la av med hästarna för cirka 3 år sedan. Hade en ponny som skadade sig och som inte fick ridas ordentligt på över ½ år, under den...
Svar
11
· Visningar
1 465
Senast: Yrja
·
Hästmänniskan Jag planerar ju att rensa ut all skrot i den delen av ladugården som står orörd än så länge, och bygga ut stallet. I natt ( :p ) började...
Svar
8
· Visningar
1 082
Senast: beauspirit
·
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Shark
·