Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

G
Hästmänniskan Hej! Vet inte om den här tråden ligger rätt.... Det är så att bonden som har åkern intill mina hästhagar är ute och sprider...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: gilamonster
·
Hästmänniskan Jag har precis köpt en häst från Spanien och enligt pappren så är han sju och ett halvt år gammal. När jag var i spanien och bodde hos...
Svar
3
· Visningar
1 429
Senast: ninno
·
S
Hästmänniskan Jag kommer att behöva flytta min häst 50 mil. Problemet är hur han ska transporteras. "Hästbuss" hade med tanke på åkkomforten varit det...
Svar
4
· Visningar
1 493
Senast: skuggi
·
M
Hästmänniskan Moderatorn. Skall försöka formulera tråden så att det inte blir någon annons eller liknande. Hoppas att den får vara kvar. Vi har...
Svar
5
· Visningar
2 158
Hästmänniskan Vet ej om jag lägger denna fråga rätt? Har vår häst försäkrad A1 i Agria, den försökringen täcker det mesta t.ex hältutredning men inte...
Svar
2
· Visningar
723
S
Hästmänniskan På midsommarafton är vi några stycken som ska rida parad...temat är medeltiden. Ska bli jätteroligt, med en hel massa skoj. :D Hur...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: serious
·
E
Hästmänniskan Det är så att vi har köpt våran första häst, ett 7 årigt halvblod. Som är trevlig på alla sätt och vis. Men för några dagar sedan...
Svar
14
· Visningar
1 988
F
Hästmänniskan Går det? Klarar man det alltså ekonomiskt att äga en hästgård? På en normal lön? En normal lön räknar jag på 22000-25000. Vill ju gärna...
Svar
16
· Visningar
3 567
Senast: schelin_j
·
Hästmänniskan Hoppas att tråden hamnar rätt nu. Vad kostar det att bygga?: -Två uteboxar med möjlighet att ta ut mellanvägg så det blir...
Svar
3
· Visningar
1 107
Senast: via
·
Hästmänniskan Behöver ett tillfälligt stall denna vintern till hästarna i väntan på att mitt nya stall ska bli färdigt. Ska inreda i den befintliga...
Svar
3
· Visningar
1 145
Senast: Hallau
·
  • Låst
Hästmänniskan Jag skulle gärna vilja prata med någon som är det! jag funderar nämligen på detta yrket men jag vet inte om det kommer passa mig. Kan du...
Svar
2
· Visningar
853
Svar
0
· Visningar
79
Senast: Millan72
·
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Darina
·
Svar
0
· Visningar
105
·
Svar
0
· Visningar
125
·
H
Hästmänniskan Jag och gubben min ska ta BE-kort och byta dragbil. Så här har vi tänkt: Det ska helst vara en diesel eftersom de drar mindre bränsle...
2
Svar
30
· Visningar
3 115
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Har kikat igenom de trådar jag funnit men hittar inte vad jag vill veta. Alla verkar hämta sina hästar själva när de handlar från...
Svar
1
· Visningar
609
Senast: Masse
·
E
Hästmänniskan Efter att ha varit medryttare och hjälpt till med olika hästar i flera år så har ju alltid tanken funnits på att man en dag ska köpa sin...
Svar
5
· Visningar
1 245
Senast: Modett
·
M
Hästmänniskan Hej! Jag undrar vad ni som har skrittmaskiner har för underlag i dem. Tacksam för svar!
Svar
6
· Visningar
903
Senast: Piffpuffen
·
Z
Hästmänniskan Vet inte var en sån här tråd ska ligga, moderator får gärna flytta den om den skulle ligga på fel ställe! Det är så att jag ska...
2
Svar
21
· Visningar
1 734
Senast: Pinto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar