Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Tänkte att det kunde vara kul med en tråd för er som är mitt uppe i hö/hösilage körningen eller när ni nu får in det. Med torkan i södra...
Hästmänniskan
Jag behöver hjälp.... jag har blivit erbjuden att köpa hästen som jag varit medryttare på i nästan 2 år. Det är en trevlig häst på många...
Hästmänniskan
Den stora maskinen som klipper vägkanterna har passerat idag. Vid vår sommarhages grind stod batteriagregatet vilket chaffören inte såg...
Hästmänniskan
Undrar om det finns någon efterfrågan på och lönsamhet i att starta lösdrift och sommarbete för unghästar?
Bor i södra småland och har...
Hästmänniskan
Igår när jag mockade slog det mig (många funderingar när jag mockar :angel: ) att jag som häst och hundmänniska är väldigt noggrann med...
Hästmänniskan
Vi ska skaffa medryttare till mina älsklingar då jag inte har så mkt tid. Medryttarna är 2 stycken och är mia bästa vänner. Men även om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.