Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
115
H
Hästmänniskan Tänkte att det kunde vara kul med en tråd för er som är mitt uppe i hö/hösilage körningen eller när ni nu får in det. Med torkan i södra...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 258
Senast: hästig
·
A
Hästmänniskan Kan ni inte berätta om er hästverksamhet och vad som får erat ställe att gå runt? Jag har alltid drömt om att ha en gård men jag är...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: incognito
·
P
Hästmänniskan Jag undrar om det ingår ridning i kursen eller bara teori? Har hört olika saker nämligen... :confused:
Svar
13
· Visningar
1 226
Hästmänniskan Jag har funderat på att köpa en ny sadel åt min foderhäst, eftersom den hon har nu är gammal, sliten och jag sitter inte bra i den...
Svar
18
· Visningar
1 548
Senast: incognito
·
M
Hästmänniskan Hej, är total förvirrad just! Det är så att jag ska tävla på söndag, och då hästarna går ute på bete så sa min tränare (som f.ö. har...
Svar
14
· Visningar
1 392
Senast: Pegasus
·
Hästmänniskan För våra kommande inackorderingar så kommer hästarna att ha fri tillgång på hösilage (eller hö). Hur ska man räkna på åtgången=priset...
Svar
13
· Visningar
2 090
Senast: Orkan
·
L
Hästmänniskan Hur gör ni när motivationen ligger nere på minus noll? Min motivation är verkligen nere på botten nu och jag har verkligen ingen lust...
Svar
14
· Visningar
1 505
Senast: Adelina
·
J
Hästmänniskan Jag behöver hjälp.... jag har blivit erbjuden att köpa hästen som jag varit medryttare på i nästan 2 år. Det är en trevlig häst på många...
2
Svar
29
· Visningar
2 726
Senast: Jonesy
·
P
Hästmänniskan Ridhuset håller på att damma igen trots daglig vattning så jag tror att det behövs mera flis som ev håller fuktigheten. Någon som har...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan Sedan jag började på ridskola för något år sen har jag funderat rätt mycket på om jag är unik som "ung vuxen" och nybörjarryttare. I...
2
Svar
23
· Visningar
2 322
Senast: BasicLisa
·
S
Hästmänniskan Den stora maskinen som klipper vägkanterna har passerat idag. Vid vår sommarhages grind stod batteriagregatet vilket chaffören inte såg...
Svar
6
· Visningar
1 237
Senast: Piraja
·
Hästmänniskan Hur kanner ni hastagare for att lana ut er hast pa foder till tva personer. Alltsa att tva personer star pa kontraktet. Inte jag och...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: Wiirran
·
Hästmänniskan Hur ofta använder ni solariumet om ni har? Ställer ni dom där efter ridpasset? Hur länge ska dom stå där? Ska man spola av dom först...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 268
Senast: Malinigbg
·
T
Hästmänniskan Undrar om det finns någon efterfrågan på och lönsamhet i att starta lösdrift och sommarbete för unghästar? Bor i södra småland och har...
2
Svar
26
· Visningar
2 336
Senast: TomasN
·
Z
Hästmänniskan Igår när jag mockade slog det mig (många funderingar när jag mockar :angel: ) att jag som häst och hundmänniska är väldigt noggrann med...
Svar
19
· Visningar
2 103
Senast: ekedal
·
J
Hästmänniskan Jag har i hela mitt liv velat ha/hålla på med hästar. Men Det ska tydligen vara omöjligt för min del. När jag var liten fram till jag...
2
Svar
33
· Visningar
2 744
Senast: chanell_86
·
T
Hästmänniskan Vi ska skaffa medryttare till mina älsklingar då jag inte har så mkt tid. Medryttarna är 2 stycken och är mia bästa vänner. Men även om...
2
Svar
22
· Visningar
2 578
Senast: Wysiwyg
·
Hästmänniskan Om jag köper en häst för 70000kr, får jag då försäkra henne för 70000kr? Tanken är att jag i sommar/höst ska köpa en lektions häst...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama