Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej hopp! Vi ska renovera stallet i sommar och nu har jag en fråga. I en av boxarna är det träpanel ända från golvet upp till taket, i...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: Empalie
·
S
Hästmänniskan hur kommer det sig att hästen man ääälskar, kanske har offrat massor för , helt plötsligt bara blir en vara man ska ha ut så mycket som...
2
Svar
31
· Visningar
3 598
Senast: Goat lover
·
Hästmänniskan tror jag lägger den bra här :p jag har nu i sommar inte fått ngt sommarjobb i sverige, eller jag har 2 på g, men de får jag nog inte...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: neferra
·
Hästmänniskan Vi har en ladugårdslänga på tomten. På baksidan av (långsidan) ladugården tänkte jag bygga 3st uteboxar rakt ut. Bifogar en icke...
Svar
5
· Visningar
1 767
Senast: Lydia
·
J
Hästmänniskan Äntligen har vi köpt en pytteliten gård:bump: Frågan då är vad ska jag göra med hagarna på ca 1,5 tunnland då jag inte har någon häst...
Svar
17
· Visningar
1 484
Gnägg Tränar dressyr förra sommaren
Svar
0
· Visningar
104
S
Hästmänniskan jag har en häst ute på prov en vecka till, nu undrar de om jag kan stå för vet.bes. De skulle göra det själva var de sagt,men sadeln...
Svar
13
· Visningar
1 166
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan ....den är inte till salu:crazy: Nu har vi hittat en gård som skulle bli helt perfekt till vår hästverksamhet men det stora problemet...
2
Svar
39
· Visningar
3 302
Senast: Piffpuffen
·
Svar
1
· Visningar
803
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Finns det ångerrätt vid kontraktlösa köp av häst och i så fall vad gäller om den som köpt hästen förstört den??
Svar
17
· Visningar
2 839
Senast: wrangler
·
L
Hästmänniskan Kort och gott: att hålla teorilektioner för barn är inte alltid så lätt som man kan tro, speciellt inte att få dem koncentrerade. Det...
Svar
3
· Visningar
2 981
Senast: superstar
·
A
Hästmänniskan Jag och min syster skall ha två hästar på bete hemma hos oss över sommaren. De skulle få beta tillsammans med våra kvigor i en närmare...
Svar
15
· Visningar
2 195
Senast: Annna_91
·
M
Hästmänniskan Hej! Jag har har just anlant till Irland dar jag jobbar i ett hoppastall. Jag ar egentligen dressyrryttare och har vissa problem med de...
Svar
3
· Visningar
671
Senast: incognito
·
Hästmänniskan För att göra en lång historia kort: Min man köpte en häst för 3½ år sen som då var väldigt grön, rädd för allt o bara grundriden. ( då 5...
Svar
17
· Visningar
3 528
Senast: Fibusen
·
Ekonomi & Juridik Köparen vill ha en månads prövotid på min madam, och det tycker jag låter bra eftersom det är liiite tjorvigt att provrida en häst flera...
Svar
10
· Visningar
2 164
Senast: Manji
·
Gnägg Tindra fick ett föl oväntat!:O :S Nova heter den lilla, shettis - nordsvensk:)
Svar
0
· Visningar
140
Senast: _L_
·
P
Hästmänniskan Jag pratade med en om sommarbete i mars. Sa att jag var intresserad och att vi kunde höras av i maj å få det bekräftat. Nu är det så...
Svar
10
· Visningar
1 188
Senast: cactuspower
·
M
Hästmänniskan Är det någon som isolerat sin manege i efterhand? Vad använde ni för material? Hur blev slutresultatet? Kostnad? Skulle gärna...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Malinigbg
·
G
  • Låst
Hästmänniskan Hej! Det är en sak jag har suttit och tänkt på när jag suttit här och läst på forumet... Varför är de så mycket...
Svar
6
· Visningar
1 133
Senast: mysko
·
Hästmänniskan Jag är nyfiken på hur ni som bor i stora städer, låt oss säga Sthlm, Göteborg och Malmö, kombinerar hästintresset med storstadsboendet...
Svar
13
· Visningar
1 988
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt