Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Två frågor till: Jag vet att det är nya EU-bidragsregler på gång och har inte hunnit sätta mig in i varken de nyvarande eller kommande...
Svar
14
· Visningar
8 711
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Finns det någon lag som säger att en häst måste gå i hage ett visst antal timmar per dygn? Eller någon lag som säger hur många timmar en...
Svar
9
· Visningar
1 391
Senast: Immer
·
D
Ekonomi & Juridik Jag har jobbat som tranare/beridare utomlands for samma familj i nastan 6 ar. Jag trivs pa jobbet och ar god van med hela familjen...
Svar
4
· Visningar
1 649
Senast: Spunkgrodan
·
C
Hästmänniskan Ska nu för första gången skaffa en medryttare till min d-ponny Hamlet. Har ingen aning om hur man ska göra när de ska komma och provrida...
Svar
12
· Visningar
1 343
Senast: Cillie
·
B
Hästmänniskan Hur brukar man göra? Står hästägaren eller fodervärden för försäkringspremien? Att fodervärden står för självrisk och kostnader vid...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: incognito
·
Hästmänniskan Vårat 23-åriga sto har börjat falla ur hullet nu och vi har börjat fundera på att ta bort henne. Helst skulle vi vilja ta bort henne...
Svar
6
· Visningar
1 428
Senast: Mia_R
·
Gnägg Persson början av maj- har inte fällt av ordentligt p.g.a mask-
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Rebtuva
·
Gnägg annika hedbergs vackra kille, förra sommaren
Svar
0
· Visningar
138
Senast: Susannas
·
Gnägg Perssons mamma med årets föl.
Svar
0
· Visningar
232
Senast: Rebtuva
·
C
Hästmänniskan Sitter som vanligt & kikar annonser & hittar alltid ngt att reta mej på. Hur tänker man när man försöker sälja en häst över 25 år som...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 900
Senast: Nixatrix
·
Hästmänniskan Är det ngn.som har en sådan täckeshängare med 6st "svängarmar" från boleprodukter? Typ sådana som hästbutiker har. Isf. hur tycker ni...
Svar
2
· Visningar
1 166
S
Hästmänniskan Vad tycker ni? Är en valack lika mycket värd som en hingst eller kvittar det? (dvs inköpspriset)
Svar
19
· Visningar
2 698
Senast: Centaur
·
W
Hästmänniskan Jag har planer på att skaffa foderautomatik till mina inackorderingar, hur mycket värt skulle det vara för dig? Så här skulle det...
2
Svar
31
· Visningar
3 229
Senast: Witzippa
·
Hästmänniskan Ska för första gången köpa häst och undrar lite över det här med veterinärbesiktning. Hästen i fråga är 17 år och inte i full...
Svar
6
· Visningar
1 139
Hästmänniskan Har hört någonstans att det tydligen skall vara effektivt att blanda färgen man skall ha i stallet med fågelsand för då tycker hästarna...
Svar
6
· Visningar
1 028
Senast: Spider84
·
Hästmänniskan Folk har varnat för att byta försäkringsbolag om man har en häst som tidigare haft någon form av skada/ sjukdom som försäkringsbolaget...
Svar
13
· Visningar
1 505
Senast: Piraya
·
Gnägg 15/5-08 - Ilona L.S. & Caroline Segerlund
Svar
0
· Visningar
118
Senast: Ilona
·
Svar
0
· Visningar
190
Senast: muppia
·
B
Hästmänniskan Jo jag undrar om man måste besikta hästen vid varje resa över gränsen till danmark eller hur det fungerar. Funderar på att skicka ett...
Svar
2
· Visningar
1 426
Senast: Bell
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama