Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Två frågor till:
Jag vet att det är nya EU-bidragsregler på gång och har inte hunnit sätta mig in i varken de nyvarande eller kommande...
Hästmänniskan
Finns det någon lag som säger att en häst måste gå i hage ett visst antal timmar per dygn? Eller någon lag som säger hur många timmar en...
Ekonomi & Juridik
Jag har jobbat som tranare/beridare utomlands for samma familj i nastan 6 ar. Jag trivs pa jobbet och ar god van med hela familjen...
Hästmänniskan
Ska nu för första gången skaffa en medryttare till min d-ponny Hamlet. Har ingen aning om hur man ska göra när de ska komma och provrida...
Hästmänniskan
Har hört någonstans att det tydligen skall vara effektivt att blanda färgen man skall ha i stallet med fågelsand för då tycker hästarna...
Hästmänniskan
Folk har varnat för att byta försäkringsbolag om man har en häst som tidigare haft någon form av skada/ sjukdom som försäkringsbolaget...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.