Solarium o skrittmaskin...

Sv: Solarium o skrittmaskin...

Solarium - för att värma upp kalla och stela muskler inför ridpass
skrittmaskin för huliganer som behöver mkt motion eller gamla som behöver hålla ingår leder

Sv: Solarium o skrittmaskin...

Jaså, det tror jag. Tror, alltså.

OM någon inte har möjlighet att släppa ut hästen alls så ska den personen inte ha häst, det är ingen mänsklig rättighet att äga häst. Kan man inte tillgodose hästens behov så skaffar man en ny hobby, motorer t.ex. Så där tänker jag inte ens välja.

Jag har inte nämnt någonting om dig och din hästhållning.. Men det kanske är ett känsligt ämne i och med att du tar upp det.. ;)

Ha ha, nej då, men eftersom jag är en högst normal hästmänniska och jag kan Buke så jag vet också att det alltid finns någon i varje tråd som vill diskutera i absurdum även om de andra deltagarna säger att det inte är ett problem...:devil:

Sådana saker brukar vara hagvistelse, spiltornas vara eller icke vara, tävlingsryttares hemska sätt att rida osv osv.

Därför betonade jag bara att jag är FÖR skrittmaskin, mina hästar gillar den och JA, de går i hage varje dag.:bump:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 068
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 413
Foder & Strö Min häst ska flytta till nytt stall om ungefär två veckor och kommer då gå ut på skogsbete dygnet runt. Där hon står nu så står hon i...
Svar
10
· Visningar
1 053
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar