Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan Nu går jag i tankar på jobb och utbildningar som så många andra gör just nu. Man har slutat skolan och man vet inte riktigt vad man vill...
2
Svar
20
· Visningar
2 976
Senast: Em_E_liE
·
F
  • Låst
Hästmänniskan ALLA TIPS ang hästköp för att TEX minska risken för att bli lurad... kan tänka mig att många av oss är i hästköpartagen och ingen vill...
Svar
1
· Visningar
724
C
Anläggning Hoppas tråden ligger rätt! Jag har ett varmblodssto av årsgång 83. Just nu går hon på bete med två andra hästar som hon trivs...
Svar
13
· Visningar
1 720
Senast: Fahlis
·
E
Hästmänniskan Idag upptäckte vi att vår häst är chipsmärkt utan att vi visste om det. Just nu målar jag fan på väggen! :crazy: Brukar inte försäljare...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 038
Senast: springsten
·
H
Hästmänniskan Ska man skriva ett köpekontrakt?? OSv. Jag har aldrig skrivit på något när jag köpt häst. Bara kvitto och ägarbyte osv. Hjälp mig lite...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: Masse
·
A
  • Låst
Hästmänniskan Jag har stött på ett problem. Det mycket väl vara så att det är jag som är dåligt påläst, men jag blev ändå mycket förvånad över...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
10 283
T
Hästmänniskan Hej alla! Vissa av er såg säkert min tråd om min kompis som använde spurstop på sin häst.. vill bara säga att hon har slutat med de nu...
2
Svar
39
· Visningar
3 295
Senast: lil-sis
·
Gnägg Foto: Pamela moell! Hon fotade min häst när hon var där för betäckning!
Svar
0
· Visningar
91
Senast: SiZo
·
Gnägg Fina Lina i juni 2008
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Scorpan
·
Gnägg Det har gått några år mellan bilderna. Hoppas det r fler än jag som ser skillnaden.
Svar
0
· Visningar
103
·
Gnägg Lägg på några lager lera och hel del mer vinterpäls så ser ni det jag såg i hagen i västerås den dagen då mitt liv förändrades 1994
Svar
0
· Visningar
140
·
Gnägg Här är hon så sjuk att hon mår dåligt att bara andas. Men det syns inte på henne utan hon kämpade på in i det sista. Ca 1 vecka efter...
Svar
0
· Visningar
83
·
Gnägg Den här bilden beskriver Scorpan perfekt skulle jag tro. Visst gäspar hon egentligen men jag ser bara den enorma humor och det enorma...
Svar
0
· Visningar
111
·
Hästmänniskan vilket material lämpar sig bäst till häst som kissar väldigt mkt inne i boxen? Skulle tex torvbädd funka eller blir det för blött om...
2
Svar
28
· Visningar
7 781
Senast: Kejjrin
·
Hästmänniskan Jag och en bekant ska ev köpa en ponny tillsammans. Och nu undrar jag hur ni andra som delar häst har delat upp kostnaderna. Jag har...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: Yrja
·
S
Hästmänniskan Ser att det i Skåne finns en del holländska halvblod till salu. Är det någon som har något att berätta om just de holländska halvbloden...
Svar
5
· Visningar
1 508
Senast: Jojjosan
·
S
Hästmänniskan Är det någon som har typ en lista med checkpunkter som man kan pricka av när man söker hästjobb, alltså vad man ska komma ihåg att tänka...
Svar
4
· Visningar
781
Senast: Kotten1
·
T
Hästmänniskan med risk för att låta trög , men t märkta hästar , har dom någon form av märke på kroppen? eller är det enbart i papperen och varför t...
Svar
6
· Visningar
858
Senast: Camigween
·
Hästmänniskan Ska köpa häst till hösten/vintern/våren ngn gång. (pris runt 20-50000kr) Vill ha en 100% pålitlig häst att rida ut på som är totalt...
Svar
16
· Visningar
1 332
Senast: hillevie
·
T
Hästmänniskan När spekulanterna sätter sig på honom så blir han helt stel och lägger öronen bakåt och blir på sin vakt.. HUR KAN JAG GÖRA SÅ MOT...
Svar
7
· Visningar
1 558
Senast: TeamWahlund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama