Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nu går jag i tankar på jobb och utbildningar som så många andra gör just nu. Man har slutat skolan och man vet inte riktigt vad man vill...
Hästmänniskan
ALLA TIPS ang hästköp för att TEX minska risken för att bli lurad...
kan tänka mig att många av oss är i hästköpartagen och ingen vill...
Hästmänniskan
Idag upptäckte vi att vår häst är chipsmärkt utan att vi visste om det. Just nu målar jag fan på väggen! :crazy:
Brukar inte försäljare...
Hästmänniskan
Ska man skriva ett köpekontrakt?? OSv.
Jag har aldrig skrivit på något när jag köpt häst. Bara kvitto och ägarbyte osv.
Hjälp mig lite...
Hästmänniskan
Hej alla!
Vissa av er såg säkert min tråd om min kompis som använde spurstop på sin häst.. vill bara säga att hon har slutat med de nu...
Hästmänniskan
Ser att det i Skåne finns en del holländska halvblod till salu. Är det någon som har något att berätta om just de holländska halvbloden...
Hästmänniskan
Är det någon som har typ en lista med checkpunkter som man kan pricka av när man söker hästjobb, alltså vad man ska komma ihåg att tänka...
Hästmänniskan
med risk för att låta trög , men t märkta hästar , har dom någon form av märke på kroppen?
eller är det enbart i papperen och varför t...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.