Lärling - Ridlärare

Sv: Lärling - Ridlärare

Som svar på alla de senaste inläggen så vill jag säga att jag bara undrade ang. det här med lärlingsplats... jag hörde andra prata om det och så, trodde inte heller att det fanns, att man kunde vara ridlärarlärling men mn måste ju få fråga om man undrar.

men nu, kanske till allas förvåning, så vill jag bara säga att jag till nästa höst, alltså 2009 skall börja en ridlärarutbildning, om jag kommer in då vill säga. :P

och sen vill jag också tillägga att alla som undrar någonting bör få fråga, precis som många andra här på forumet har gjort, och många som kommer att göra. och precis som jag här har gjort. hoppa inte på och dumförklara dom som kommer med dumma frågor (som jag) :angel: :P Tänk på att ni nu kunde hjälpa mig att fatta att ridlärarlärling inte ens borde finnas som ett ord. Men ni och jag, och alla andra behöver inte kasta er över folk som kommer med sådana här frågor... idiotförklara inte någon.

Och nej, jag påstår inte att ni gjort det, för det har ni väl kanske inte gjort, om ni inte tycker det själva vill säga. men lite mycket samma, samma tjat och gnäll blev det, på att det inte finns, eller borde finnas ridlärarlärlingar osv. jag fattade första gången..:p nice talk anyway. Tack allihopa. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 328
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 070
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 414
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 139
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar