Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan har rivit inredningen i ett fäx och ska måla väggar och tak vitt. (bygga stall) ska det målas med färgspruta eller roller...
Svar
0
· Visningar
1 646
Senast: anni0301
·
P
Hästmänniskan Hej! En tjejj i stallet har ett halvblodssto på 21 år. Nu vill hon döma ut hästen för att få ut livförsäkringen. Hon har Agria. Vet...
Svar
5
· Visningar
1 249
Senast: Mitrolle
·
Hästmänniskan Hoppas jag fick er uppmärksamhet nu! :) Det är så att jag och sambon har precis köpt en alldeles egen hästgård! Utanpå är stallet...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 675
Senast: Xoya
·
Hästmänniskan Om man skulle råka köpa en häst, säg i Ungern (:angel:), vad ska man tänka på då angående vaccinationer, besiktning, transport...
Svar
8
· Visningar
3 262
Senast: Marvin
·
S
Hästmänniskan Hej! Jag vet att det finns många trådar i detta ämne men jag måste avreagera mig lite! När jag och mamma var och tankade bilen igår...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 890
Senast: Domenico
·
E
Hästmänniskan Ridning mfl andra sporter kan snart bli skattesubventionerad friskvård :) http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=361&a=398995
Svar
14
· Visningar
2 057
Senast: Sozzi
·
M
Hästmänniskan Vi ska köpa alt. göra själva en hinderpark. Har någon gjort hinderstöd själva? Hur gjorde ni? Har någon något tips om billiga bra...
Svar
4
· Visningar
1 135
Senast: EmelieR
·
  • Låst
Hästmänniskan Hej Jag har fått tag i en häst som jag kan få rida några gånger i veckan i det stallet som min häst står i. Så jag tänkte fråga en av...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: Hetla
·
L
Hästmänniskan Hej kära hästvänner! :) Till hösten ska jag och min häst flytta för att jag ska praktisera hos min tränare. Så småningom ska jag ta...
2
Svar
27
· Visningar
3 539
Senast: pannkakssmet
·
T
Hästmänniskan Vi lämnade bort våra två hästar på livstids foder, efter mindre än 1 år kommer fodervärden och vill säga upp avtalet på en av hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 913
Senast: Trollmor
·
Hästmänniskan Nu är det så att ja verkar ha hittat min drömhäst, den verkar super trevlig på alla sett, det är en travare med bra travstam men ja e...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 584
Senast: zazza girl
·
Anläggning Efter att ha haft mina två hästar i knappt två år märker jag att jag inte är någon stjärna med att behålla rätt växtlighet. Nu är det...
2
Svar
33
· Visningar
5 111
Senast: Invinciblestables
·
M
Hästmänniskan Vet någon om man kan ha en 4 hästars skrittmaskin 4 m från en järnväg? Hästarna är vana men jag syftar istället på elen som finns i...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan nu startar jag en tråd så vi kan skriva i fall ni har gjort några bra affärer men vill även höra de som varit mindre bra.. jag kan väl...
2
Svar
26
· Visningar
2 644
Senast: Stopek
·
L
Hästmänniskan ja, som det framgår av rubriken så undrar jag om inte TV kan föregå med gott exempel??? Sitter och slötittar på TV medan jag även är...
2
Svar
25
· Visningar
2 588
Senast: LiselotteA
·
Hästmänniskan I mitt hyrstall (islandshästar) är hagarna uppdelade, med valacker för sig, ston för sig. För kanske tio år sedan i samma stall gick...
2
Svar
30
· Visningar
2 596
Hästmänniskan Jag har så många vet en häst som varit utlånad hos en fodervärd. De sa upp kontraktet och det var ju okej för mig. Vi har tre månaders...
Svar
18
· Visningar
1 899
Senast: flickancarra
·
E
Hästmänniskan Är det bara jag som tycker att det är dåligt att dom visar tränings matcher i fotboll och inte värds cuppen i Fälttävland :confused...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: EmeelieeS
·
M
Hästmänniskan Bor för tillfället i ett villaområde där vi och barnen verkligen trivs. Det är gångavstånd till det mesta och helt ok kollektivtrafik...
Svar
13
· Visningar
1 373

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka