Sv: Hästar i trafiken, polisfrågor
Det sättet är vanligt nu för tiden tycker jag.
Vet ett par köpcentrum (inom och utomhus) där dom kan stå och ha blåskontroller på folk som kommer dit med bil och det är alldeles för OFTA som dom efter bara en kort stunds kontroll måste lasta in någon i bilen och ta med den till stationen, så jag tycker det är jättebra.
Även inom galoppen har dom blåskontroller, vet inte mer än att dom har det.
Nej jag har faktiskt aldrig träffat på polisen när jag har vart i närheten av hästar, men lyckas ofta träffa dom när jag kör bil helt lagligt blir dock lika skakis varje gång dom stoppar mig.. en gång gjorde dom något riktigt fult, dom stoppade folk INNE I ETT PARKERINGSHUS! och dessutom var det ett där man får tidkort när man kör in, parkerer och betalar för tiden vid utfart.. så jag fick stå 5 extra minuter pga polisen och det kostade mig extra pengar i parkeringsavgift..
[/COLOR]
Det sättet är vanligt nu för tiden tycker jag.
Vet ett par köpcentrum (inom och utomhus) där dom kan stå och ha blåskontroller på folk som kommer dit med bil och det är alldeles för OFTA som dom efter bara en kort stunds kontroll måste lasta in någon i bilen och ta med den till stationen, så jag tycker det är jättebra.
Även inom galoppen har dom blåskontroller, vet inte mer än att dom har det.