Galen granne-vad göra?

Sv: Galen granne-vad göra?

*kl*
lite allmänt inlägg sådär...

Jag har jobbat mycket i yrken där man behöver vara service-minded. Och idioter stöter man på hela tiden... Vresiga jä-ar som anser sig ha all rätt vilket dom oftast inte har..

Mot dessa gällder det att vara så övertrevlig det bara går. Man får tugga maten åt dom nästan!

Det brukar vara bästa sättet att få dom att lugna sig och tänka efter. Ett tips till "nästa gång" :)

Jo jag känner igen det där, har själv varit inom hotellbranschen i tre år.
 
Sv: Galen granne-vad göra?

*kl*
lite allmänt inlägg sådär...

Jag har jobbat mycket i yrken där man behöver vara service-minded. Och idioter stöter man på hela tiden... Vresiga jä-ar som anser sig ha all rätt vilket dom oftast inte har..

Mot dessa gällder det att vara så övertrevlig det bara går. Man får tugga maten åt dom nästan!

Det brukar vara bästa sättet att få dom att lugna sig och tänka efter. Ett tips till "nästa gång" :)

Bra att du inser att det finns idioter, de finns runt varje hörn... :D
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 512
Senast: Svartkatt
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 355
Senast: Liran
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 058
Senast: Jadzia
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 023
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp