Sv: Min sambo är en notorisk fortkörare
KL
Håller med andra här, om man beter sig som ett svin när man kör så har man fler problem än bara bilkörningen. Förmodligen kan han inte bete sig i andra situtioner och beter sig barnsligt och omoget och ogenomtänkt även där vilket är otroligt påfrestande och sjukt irriterande att vara tillsammans med! Hade ett X som också betedde sig som en idiot i trafiken och tycte allt alltid var alla andras fel, han var även till viss del så annars men när man är ung och kär ser man selektivt.... Tills den dagen han totalsspräckte min framruta för han prompt skulle köra framför mig och visa hur cool han var som kunde burna på grusplanen som en protest mot att jag alltid körde långsamt ut från stallplaner, parkeringar och liknande..Hans burning drog upp en asstor sten som katapultade rakt in i min ruta, det var bara ren tur att inget värre hände än att han vackert fick pynta min självrisk för att byta den. Där kände jag att jag fick nog! Stenen hade kunnat träffa en häst, en ryttare, nåt annat djur och det fick mig att se rött. Beter man sig så respektlöst mot andra både djur och människor så ska man inte vara med någon alls, överhuvudtaget!
TS: Dags att dumpa om han inte ens kan acceptera att du tycker det är obehagligt när han är som han är i trafiken, respektlöshet är det värsta som finns i ett förhållande!