Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Om man har en häst som inte har varit försäkrad på ca 2 år typ men vill försäkra den igen, finns uppgifterna kvar på hästen hos det...
Hästmänniskan
Till våren ska det sättas igång med ladugården och jag vill ha öppet upp till nock, dels är det sååå fint när det är luftigt och högt i...
Ekonomi & Juridik
Försäkrade hästen 26/8, och sen tar det ju 30 dygn innan den träder i krafft.. Alltså 26/9..
Jag har aldrig behövt åka till klinik och...
Hästmänniskan
Jag håller på att kollar lite efter foderhästar och känner en lust efter att läsa! Jag har haft foderhäst innan men var inte så gammal...
Hästmänniskan
Märklig fråga kanske, men jag letar medryttare till min häst och har fått nys om en 13-årig tjej som ev är intresserad. Jag skulle helst...
Hästmänniskan
Lånade ut traktor till en granne igår. Jag sa åt honom att den är nästan tom på diesel så den måste tankas. Nu när jag vred på nyckeln...
Hästmänniskan
Funderade på om man skulle kunna göra en skyddande vägg av ett gäng storbalar? Det blåser som himla mycket på vintern så hästarna kanske...
Hästmänniskan
Jag har tänkt att bygga ett litet stall och hyra ut 3 boxar. Jag ska ju enligt lag redovisa för dessa tre inhyrda och undrar hur jag ska...
Hästmänniskan
Inspirerad av Litens tråd om stall med bra stämning tänkte jag nu skapa en tråd om bra människor. Tycker man allt för ofta får läsa om...
Hästmänniskan
har inte en aning om jag e i rätt forum men de märker ja väl ;)
imorgon ska jag för första gången i mitt liv åka o prova en häst som ja...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.