Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Provar just nu Back On Track på min stackars stukade fot. Är det någon här som har erfarenheter av att använda det på sig själv? Har det...
Ekonomi & Juridik
Hej,
Nu är det så att jag planerar att skaffa foderponny och har förstått hur viktigt det är att ha ett ordentligt kontrakt på hästen...
Ekonomi & Juridik
Vet ej om det är rätt forum.. :crazy: men ni får flytta annars!
frågan gäller ett korsningssto född 1997 (varmblod/fullblod) som jag...
Hästmänniskan
Jag ringde nyss ägarna till min blivande häst, köper henne imorgon. Jag frågade om passet, och hon sa att Bellie var den enda häst hon...
Hästmänniskan
Jag har precis sett ett arabiskt fullblod ute på annons för 15.000 och tyckte det verkade lite väl lågt för en arab? Hästen är betäckt...
Ekonomi & Juridik
Har ingen aning om tråden ligger rätt, annars kanske moderator kan flytta den?
Nu till min fråga:
Har min häst på foder, och p.g.a...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.