Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Ekonomi & Juridik Någon som vet om personskada ersätts eller om det bara är invaliditet efter personskada som ersätts.:confused:
Svar
4
· Visningar
1 552
Senast: Miaa
·
Hästmänniskan Provar just nu Back On Track på min stackars stukade fot. Är det någon här som har erfarenheter av att använda det på sig själv? Har det...
2
Svar
24
· Visningar
2 227
Senast: veronican
·
Hästmänniskan En liten skriva av sig-tråd såhär på kvällen.. Hur kommer det sig egentligen att vissa människor bara måste lägga sig i vad andra...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 264
Senast: feliand
·
M
Ekonomi & Juridik Hej, Nu är det så att jag planerar att skaffa foderponny och har förstått hur viktigt det är att ha ett ordentligt kontrakt på hästen...
Svar
11
· Visningar
2 655
Senast: Milou
·
F
Ekonomi & Juridik Vet ej om det är rätt forum.. :crazy: men ni får flytta annars! frågan gäller ett korsningssto född 1997 (varmblod/fullblod) som jag...
Svar
11
· Visningar
1 298
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Jag har problem med rygg, knän och höfter (annat oxå) och dessa saker påverkar nu när jag mockar, jag vill inte sälja mina underbara...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 590
Senast: Amha
·
K
Hästmänniskan Hej! Ni får piska mig om det finns många trådar med samma fråga, men själv har jag inte hittat dem. Jag undrar vad ni betalar, som...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: rebus
·
Anläggning Jag ska grusa upp en del i vinterhagen och utanför stallet. För att gruset ska ligga kvar har jag letat efter markduk till bra pris. Nu...
2
Svar
30
· Visningar
26 633
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Jag ringde nyss ägarna till min blivande häst, köper henne imorgon. Jag frågade om passet, och hon sa att Bellie var den enda häst hon...
2
Svar
22
· Visningar
1 983
D
Hästmänniskan Jag har precis sett ett arabiskt fullblod ute på annons för 15.000 och tyckte det verkade lite väl lågt för en arab? Hästen är betäckt...
2
Svar
21
· Visningar
2 109
Senast: chrysler
·
Svar
0
· Visningar
101
Senast: xMyDeadx
·
Svar
0
· Visningar
107
Senast: xMyDeadx
·
Hästmänniskan Är det någon boxleverantör som gör svängbara mellanväggar? Så att man kan öppna upp mellan två boxar om man vill och få en jättestor...
2
Svar
26
· Visningar
4 377
Senast: Bewelinn
·
F
Ekonomi & Juridik Har ingen aning om tråden ligger rätt, annars kanske moderator kan flytta den? Nu till min fråga: Har min häst på foder, och p.g.a...
Svar
19
· Visningar
2 137
Senast: Sar
·
Hästmänniskan Funderar nu på att ta tag i min skolgång igen. Strulade tyvärr mycket i gymnasiet och det ångrar jag nu! Så det jag vill veta är helt...
Svar
7
· Visningar
2 400
Senast: Jazzen
·
C
Hästmänniskan Finns det öht ngt som är billigare än bussgods?har alltid skickat med det men nu börjar folk knorra om struntsummor, kanske folk är...
Svar
8
· Visningar
1 198
Senast: jassica
·
Hästmänniskan Hej! Håller på och letar häst, hade tidigare ett varmblod på ca 156 cm och han kändes inte liten. Men har nu när vi provridit provat...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 043
Senast: werah
·
V
Hästmänniskan ..som har häst/ hästar? Och relativit små barn? Vet inte om jag lägger tråden på rätt ställe, men den kanske passar här? Har...
Svar
4
· Visningar
1 268
Senast: vicky69
·
K
Ekonomi & Juridik Ja, det gör min hyresvärd. Han släpper "stup i kvarten" in nya hästar i den befintliga flocken - UTAN att informera oss övriga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 664
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Är det någon som känner till/har använt sig av nåt annat ställe än Nedpoint när ni tagit hem häst från USA/Canada? Jag söker främst i...
Svar
17
· Visningar
2 301
Senast: Gordon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama