Någon med erfarenhet av BOT på sig själv?

Sv: Någon med erfarenhet av BOT på sig själv?

Exakt samma har jag, och det kallade osteopaten tennisarmbåge. Kanske jag skulle ha köpt ett BOT armbågsskydd direkt ist för att gå till honom och bli plågad två ggr/vecka i en månads tid... Min arm är blå som han tar i!

Har haft mitt skydd sen i tisdags och tycker att det är mycket bättre!

Ja har provat madrassen! Min rygg o nacke e sjukt mycke bättre innan ja fick den. Nu vill ja inte sova utan min madrass :love:

Jag beställde faktiskt madrassen med då var den slut i min storlek :-(

Däremot fick pappa en madrass av mig i födelsedags present ett år, han har inte sagt så mycket om det men om man ser på honom så tror jag den hjälpt, han pratar inte så ofta att han har ont i kroppen efter att han fick den.

Handleds skydden har jag också kom jag på nu.. :angel:

Jag har en släkting som har reumatisk värk, det har han haft halva livet utan att man kunnat hjälpa honom speciellt mkt. Han kan i perioder inte ens sova på nätterna, värktabletter hjälper inte mkt heller och han står på de högsta kortisondoserna man får ha.
Kan BoT hjälpa mot reumatiskt eller är det "bara" för musklerna, någon som vet?

Jag har en nackskada och har mer eller mindre ont hela tiden.

Köpte fuskpolon för flera år sedan och har använt den många gånger men på mig hjälper det inte ett dugg.

Tyvärr.

Liknande trådar

Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 125
Senast: aglaonema
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
864
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
17
· Visningar
1 720
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama