Är inte priset lite väl lågt?

Sv: Är inte priset lite väl lågt?

Ja självklart lever hästar längre om de inte tränas sönder.Då stämmer garanterat 20 år minst på stora hästar & minst 25 på ponnyer.
Som vanligt VILL folk missuppfatta mina inlägg.

Vissa hästar måste avlivas av så enkla saker som att tänderna är för nötta & de inte kan få i sig näring längre, fast övriga delar fungerar.

Men nu är det så att vi antingen har dåliga ryttare i landet som rider sönder sina hästar, hästarna helt enkelt inte är så hålliga som vi tror, alternativt hästar som föds med fel.
(Om vi inte räknar med alla olyckor som kan hända)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 279
Senast: ako
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 422
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 628
Ekonomi & Juridik Prutar ni när ni köper häst? När gör ni det i så fall? Innan eller efter besiktningen? Hur lägger ni fram det? Jag är jättedålig på...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
11 991
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar