Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej hopp! Ska på mitt första kiropraktorbesök på onsdag:crazy: Då min tränare tycker jag är sned i bäcknet samt höger axel skjuts fram...
2
Svar
34
· Visningar
3 283
Senast: CillaW
·
S
Hästmänniskan Vi är ett helt gäng med uppstallningar som har fått besked om att vi ska få nya kontrakt. Vi har fått dessa för påseende, och vi är inte...
Svar
16
· Visningar
1 581
Hästmänniskan Jag visste inte alls vart jag skulle lägga den här tråden, den handlar ju om hästen också. Men om det är totalfel kanske någon snäll...
Svar
10
· Visningar
1 763
Senast: Energi
·
M
Hästmänniskan Måste skriva av mig, har aningen dåligt sammvete. Jag är medryttare. Har inga fasta dagar. Denna vecka skulle jag ha torsdag...
Svar
9
· Visningar
1 469
Senast: Hedda_007
·
Hästmänniskan Vilka olika modeller på spolspiltor finns det, vad ska man tänka på och hur ska de vara byggda. vad kostar det. Funkar det att ha i ett...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: Yrja
·
P
Hästmänniskan Detta år har verkligen inte varit mitt år, faktum är att de senaste två åren inte varit mina år. Inte alls. Det har tagit slut med...
Svar
8
· Visningar
1 250
Senast: Golden-puff
·
Hästmänniskan Ush å fy, har så dåligt samvete... Red en sväng i fredags och min tjej var alldeles nipprig och studsig. Hade bara hunnit hoppat upp...
Svar
19
· Visningar
1 517
Senast: Kaeela
·
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Nollan
·
Svar
0
· Visningar
104
·
Svar
0
· Visningar
105
·
Svar
0
· Visningar
210
·
K
Hästmänniskan Vet inte om tråden ligger rätt, om inte, flytta gärna. Har ni nånsin känt att ni är "tävlingsmättade"? Jag kämpade i flera år med...
Svar
18
· Visningar
1 864
Senast: mariahmia
·
Hästmänniskan Var och tittade på en box och fick nåra funderingar. 1. takhöjden var 2.15. 2. gösestacken var som ett berg eligt grannarna legat så...
2
Svar
34
· Visningar
4 524
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Jag köpte min häst för 7 år sedan, min första häst! Hon var då 14 år och hade gått på ridskola sedan hon var 6 år, eftersom att hon var...
Svar
2
· Visningar
952
Hästmänniskan :cry: Har precis avlivat mitt gamla new forest sto. Tyckte det var konstigt att hon inte kom när jag tände i stallet. Mattiderna hade...
2
Svar
20
· Visningar
2 144
Senast: Mikan
·
Hästmänniskan Vad kan vara rimligt pris att betala i anläggningshyra för en endagarskurs? Vi kommer vara åtta ekipage, behöver ridhus, teoriutrymme...
Svar
17
· Visningar
1 314
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama