Loppz
Trådstartare
Sv: Kiropraktor - första besöket
Ofta är det bäcknet som är snedd och musklerna format sig efter det, eller att dem inte kan arbete ordentligt så en annan muskler får ta smällen.
Jag vet inte alls. Jag visste inte om man kunde gå genom läkare, så därför undrar jag. Jag är bara 18 och då är det väl fortfarande gratis att gå till vårdcentralen (har jag för mig, har inte varit hos doktorn på lääänge). Om man kan gå genom vårdecemtralen och det inte blir dyrare så hade ju det varit bra.
Gäller det även om man inte har värk. För jag har ju liksom inga bevis, mer än min egen känsla. Jag har inte ont nånstans men det känns snett och ser ibland också väldigt snett ut. Alltså att jag sitter snett, men jag tror (och en del andra här på buke när jag frågade om det sist) att min sneda sits kan bero på snedhet i muskulatur eller bäcken.
Så jag vill gå och kolla om jag är sned eller inte, kan man ändå gå genom vårdcentralen?
Ofta är det bäcknet som är snedd och musklerna format sig efter det, eller att dem inte kan arbete ordentligt så en annan muskler får ta smällen.