Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
105
Senast: Elektron
·
Hästmänniskan för 6 mån sen la jag å sambon ett sakmbud på en kåk med stall. i förrgår ringde telefonen de va mäklren som sa att ni får ta huset om...
2
Svar
27
· Visningar
4 199
Senast: BeastieBabe
·
S
Hästmänniskan Har ett litet problem, eller ett väldigt stort problem rättare sagt. En kompis har en Korsningsponny utan härstammning, han har inga...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Vi har äntligen hittat halm, den ska hämtas m lastbil och är pressat i stora fyrkantsbalar. Nån som vet standardmåtten på dessa?
Svar
3
· Visningar
3 367
Senast: corzette
·
Hästmänniskan Har en gjuten platta. Men behöver det vara väggar för att den ska vara godkänd?
Svar
1
· Visningar
702
Senast: hästhandlarjävel
·
K
Hästmänniskan Har läst massor med olika trådar om folk som blivit blåsta eller whatever på p.g.a med eller utan kontrakt. Tänkte därför starta en ny...
Svar
2
· Visningar
1 051
Senast: thekid
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att köpa en tinker. Var en sån som fick mej att börja rida efter 22 års uppehåll :) Ska ha den till...
Svar
8
· Visningar
2 778
Senast: mysko
·
M
Hästmänniskan Kanske en lite väl ytlig och löjlig tråd, men men.. Nu är det så att jag har köpt en unghäst som jag hämtar hem i veckan. Eftersom vi...
Svar
5
· Visningar
1 091
Senast: malejna
·
Ekonomi & Juridik Är lite nyfiken på hur bukefolket har sina hästar försäkrade. :) Hur mkt har ni i A1 (LIV) resp. i veterinärvård? Några...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 717
T
Hästmänniskan Vi ska nu börja inreda en del av ladugården till stall. Golvet är redan gjutet så där behöver vi inte oroa oss. Tanken är att dela av...
Svar
1
· Visningar
1 062
Senast: ang
·
Svar
0
· Visningar
167
Senast: annama
·
Gnägg Duktig hinder häst efter Bloomerace
Svar
0
· Visningar
142
·
Gnägg Otämjbart charmtroll. Efter Heart of oak
Svar
0
· Visningar
119
·
Gnägg Mamma till 6 underbara hästaR
Svar
0
· Visningar
114
·
Gnägg Du är som jag. Vägra göra som de vill. Efter Diahglyphard
Svar
0
· Visningar
115
·
T
Hästmänniskan Jag och fd sambon drev handelsbolag och födde upp en hingst som nu ska gå breeders i Flyinge. Grejen är att när min fd sambo fyllde i...
Svar
6
· Visningar
1 256
Senast: mariahmia
·
L
Hästmänniskan Om man vill h ett stallnamn.. Ska det ansökas om det och var isf?? Tänkte om man vill döpa stallet efter marken det ligger på eller...
Svar
1
· Visningar
1 669
Senast: lundsbo
·
M
Hästmänniskan För er som har hästen inackorderad: Om det fanns möjlighet att hyra stuga/hus på gården ni har hästen, skulle det var intressant...
2
Svar
24
· Visningar
2 197
Senast: Amk
·
G
Hästmänniskan 2 hästar ska gå i lösdriften. Hur stor hage ska de minst ha ? Hittar inga regler om det bara ligghallens storlek, tahöjder, öppningar mm.
Svar
13
· Visningar
15 187
Senast: Yrja
·
Hästmänniskan Ja som rubriken lyder, vad innebär det? Jag har nämligen en speedcart(träningsvagn för trav) som jag har fått en handpenning på(halva...
Svar
12
· Visningar
2 972
Senast: Sammet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama