hur inreda detta stall...

Sv: hur inreda detta stall...

najs! finns det att ladda ner eller måste man köpa det? :) jag har också stall och husbyggardille men jag sitter och skissar för hand jag, hade vart kul att kunna få det lite snyggare och proffsigare i datorn istället ju! :D

japp det finns att ladda ner gratis på google, fins nån länk där.. :)

woho, ska jag göra när jag är klar med dagens göromål då (dvs typ klockan halv tre i natt..). Tack! :D

gud så snyggt! så där hade jag absolut byggt om det var jag som hade så stort!

(menat till beastiebabe - fel knapp!)

Inte alls avis TS :p :D

Jag känner mig också lätt avundsjuk, fast jag skulle inte ens behöva så stort stall utan bara en egen gård.. :D

ja jag får se om de blir nån ändring i skissen, ska försöka åka ut till LadySaras gård å titta på byggnaden själv.. få se när jag får tag på henne på MSN bara :)

än är den inte vår .. så jag vågar itne ropa hej ännu... du vet juh vikken otur vi haft med alla andra ställen som vi kollat på... så jag vågar inte tro nått förens första totton kliver över tröskeln...

å de lär dröja... banken är lite kinkig... vill att vi ska gå in med en himla massa kontanter så de håller vi på att lösa just nu... vadå finans kris jag ska juh köpa stall va jobbiga banknissar måste vara...:grin:

vi får ta å försöka åka å kika... ska tiull nygård å rida på söndag om du vill se hästen i rörelse föresten... så kan vi ta en kik förbi projektet...

gah, darn, att dom där pappersputtarna skall vara så petiga då..

på söndag får vi se, jag ska sitta i UScafeterian på fältis till 14 eller ev så lämnar vi över stängning åt de andra som skall vara med och jobba..
fast jag har ingen kamera nu.. :( min 40D är paj, den är inne på lagning.. ska se om jag orkar plocka upp min "gamla" 400D och ladda batterierna till den.. :)

vi får se till att vara på MSN samtidigt nån dag.. hmm imorrn är ja på fest, lördag möte 14-? och sen ska jag till arlanda på kv.. hmm.. kanske enklare med telefon :p ring när du har tid, är jag upptagen ringer ja upp :)

Liknande trådar

Anläggning vi är i startgroparna för att bygga stall hemma. Jag har ritat en ritning som jag, personligen, tycker är perfekt. Jag har varit noga...
Svar
9
· Visningar
1 800
Senast: Buck
·
Anläggning Hej alla erfarna stallbyggare! Behöver lite planeringshjälp. Vi ska bygga stall. Just nu är det sommarstängt på företaget som...
Svar
10
· Visningar
2 558
Senast: ptr
·
Anläggning Hej, Jag och min sambo har nyligen köpt en mindre gård på landet. Här finns möjlighet till egen häst men inget stall. Det finns en...
2
Svar
34
· Visningar
6 263
Senast: Inte_Ung
·
Anläggning Vi har i dagarna äntligen köpt oss en egen hästgård :love: Vi flyttar in i mitten av december. Idag finns det ett "tillfälligt" stall...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
20 993
Senast: Catrool
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve