Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Fodervärden skrev på köpekontraktet,vi kryssade i rutan att hästen köps om den genomgår besiktningen. Den har gått igenom ua,och de...
Ekonomi & Juridik
En person jag känner har ett problem och jag funderar nu på ifall h*n kan råka illa ut.
I sommras tog denna person in några hästar på...
Hästmänniskan
Har nu sett alldeles för många som misssköter sitt ätande i sammband med hästar och ridning! Nu får ni är på buke berätta om hur ni gör...
Ekonomi & Juridik
Jag har hört att vid en olycka med häst inblandad så är det ALLTID förarens fel. Oavsett om hästen inte är trafiksäker för 5 öre, går...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.