Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
141
Senast: caaroow
·
J
Hästmänniskan Jag är en tjej från Finland som är intresserad utav att komma till Sverige och utbilda mig till ridintruktör. Var i Sverige finns det...
Svar
2
· Visningar
1 104
Senast: BasicLisa
·
E
Hästmänniskan Halft fodervärd eller fodervärd? Vad är det för skilnad?
Svar
3
· Visningar
736
Senast: Evelllllllina
·
Hästmänniskan Idag när jag kom till stallet såg jag att en annan häst hade ett utav min hästs regntäcken. Ägaren till den hästen kom samtidigt som...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 627
Senast: fijja
·
Hästmänniskan Vad har ni för harv till era gruspaddockar? Eller vet ni någon som ska vara bra som ni kan rekommendera?
Svar
12
· Visningar
15 524
Senast: OldQ
·
P
Hästmänniskan Min mamma har äntligen börjat fundera på att låta mig bli halvfodervärd.. Frågan är då om jag ska sluta rida på ridskolan vilket jag...
Svar
12
· Visningar
1 325
Senast: pago
·
H
Ekonomi & Juridik Fodervärden skrev på köpekontraktet,vi kryssade i rutan att hästen köps om den genomgår besiktningen. Den har gått igenom ua,och de...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
17 716
Senast: Cec
·
Ekonomi & Juridik En person jag känner har ett problem och jag funderar nu på ifall h*n kan råka illa ut. I sommras tog denna person in några hästar på...
Svar
15
· Visningar
1 934
Senast: Nafayette
·
Hästmänniskan Jag förstår INTE ! Jag har inte jättestora krav men ändå hittar jag ingen häst...:( När man har kommit för att provrida har det varit...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 740
Hästmänniskan Har nu sett alldeles för många som misssköter sitt ätande i sammband med hästar och ridning! Nu får ni är på buke berätta om hur ni gör...
20 21 22
Svar
421
· Visningar
33 024
M
Hästmänniskan hjälp mig tack. jag ska lämna ut en häst på foder och vad ska stå i fodervärdskontraktet?? vad ska man ha med??
Svar
8
· Visningar
1 409
Senast: Mynta2
·
Hästmänniskan Antar att tråden hamnar galet, och tackar moderator som kan flytta den till rätt ställe. Det är så att jag tänkte ge stallet en liten...
Svar
6
· Visningar
1 285
T
Hästmänniskan Hur har ni som gjutit platta till stall gjort med armeringen? Håller på att bygga ett stall och buden är olika beroende på vem man...
Svar
5
· Visningar
4 485
Senast: Strajder
·
J
Ekonomi & Juridik Jag har hört att vid en olycka med häst inblandad så är det ALLTID förarens fel. Oavsett om hästen inte är trafiksäker för 5 öre, går...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 886
Senast: nepita
·
Hästmänniskan Det är ju först de senaste åren som viktreglerna (både e-kortskrav och lastvikter) har tagits mer på allvar, innan verkade det som om...
Svar
1
· Visningar
1 015
Senast: Affa
·
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Ej86
·
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Ej86
·
Gnägg Arab/Friesersto, född -08. Bild från premieringen -08.
Svar
0
· Visningar
109
Senast: MalinJ
·
Gnägg Arab/Frieser, -08.
Svar
0
· Visningar
128
·
Gnägg Arab/Frieser, född -06. Från premieringen - 08.
Svar
0
· Visningar
112
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Sabotage?