Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Nu har jag bestämt mig, trots att varenda cell i hela kroppen skriker av smärta. Jag ska sälja min ögonsten, mitt allt, min bästa vän...
Svar
18
· Visningar
1 816
Senast: vego96
·
Svar
0
· Visningar
103
Senast: _L_
·
Hästmänniskan Har precis skaffat häst, efter många års drömmande om egen häst. Och jag bara älskar honom, även att jag bara haft honom i en månad...
2
Svar
36
· Visningar
2 790
Senast: Zvala
·
F
Hästmänniskan Jag har världens beslutsångest så jag vore väldigt tacksam för lite tips och råd! Jag går i hästköpartankar och jag börjar allt mer...
2
Svar
32
· Visningar
2 343
Senast: Fitness
·
Hästmänniskan :love:Hejsan alla glada! Idag var jag och provred ett brunt connemarasto,hon är en D-ponny och hon är 13 år gammal. Jag red henne...
Svar
4
· Visningar
1 067
Senast: Nougat
·
V
Hästmänniskan Hej! Min pappa skulle gärna vilja gå en tappskokurs eftersom de e väldigt bra att bara kunna. Är det någon som vet hur lång tid det tar...
Svar
14
· Visningar
3 343
M
Ekonomi & Juridik hejsan! jag ska hyra häst till nästa år och inget är säkert en men jag vill ändå räkna igenom hur mkt allt kostar. ska ha hästen...
Svar
6
· Visningar
1 159
Senast: Blomskan
·
Ekonomi & Juridik Jag sålde min häst förra månaden (privatperson till privatperson), nu ringde nya ägaren och hästen har tydligen varit halt i två veckor...
Svar
16
· Visningar
1 898
Senast: cili
·
Hästmänniskan Jaha, då får jag sälla mig till den skara av hästägare som blivit anmälda till kommunens djurskyddsinspektör. Anmälaren ska tydligen ha...
Svar
10
· Visningar
1 682
Senast: Asa_S
·
C
Hästmänniskan Nu känner jag mig lite irriterad så jag tänker skriva av mig här, det är ingen stor grej, men tillräckligt för att det ska ta upp onödig...
2
Svar
20
· Visningar
2 313
Senast: Eme_liie
·
Hästmänniskan Börjar komma in i en ekonomiskkris. Verkligen hemskt! Men börjar inse att jag nog måste göra mig av med min älskade häst då allt går åt...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 636
Senast: muppia
·
A
Ekonomi & Juridik Jag och min sambo ska snart flytta till en gård som är helt perfekt för oss, och för mina hästar trodde jag.. vi ska börja med att...
Svar
2
· Visningar
1 140
Senast: wolken fee
·
Ä
Hästmänniskan Är något vi ska göra till våren antagligen!! :love::banana: Den ska inte vara så stor, utan mest för enklare träning osv, kanske...
Svar
1
· Visningar
1 089
Senast: Ängslig
·
Z
Hästmänniskan Hej. Jag flyttade för två veckor sedan min unghäst till skolans stall (hästgymnasium). Mer och mer har jag börjat känna att jag inte...
Svar
9
· Visningar
1 012
Senast: incognito
·
S
Hästmänniskan Jag tror jag håller på att bli lite smågalen här.. Har min häst uppstallad med fullservice i ett mysigt 6 hästars stall. Stallägaren...
Svar
10
· Visningar
1 220
Hästmänniskan som tar upp köp av häst kontra köp av dött ting http://www.riksdagen.se/webbnav/?nid=410&doktyp=mot&rm=2008/09&bet=C420&dok_id=GW02C420
Svar
9
· Visningar
1 009
Senast: Boop
·
J
Anläggning Hej, Hoppas jag lagt tråden rätt? I mitt stall, så har jag massor av små, smala, mörkbruna MASKAR :eek: och dom är så äckliga (just...
Svar
6
· Visningar
2 839
Senast: jezzibell
·
Hästmänniskan Hur vänjer man hästen från box till lösdrift på bästa sätt om det är mitt i smällkalla vintern? Just nu lutar det åt att ponnyn byter...
Svar
18
· Visningar
2 168
Senast: Fossing
·
B
Hästmänniskan Hur är det nu igen de första fem åren som gårdsägare? Har man större möjligheter till att investera? Eller vad är det som är speciellt...
Svar
5
· Visningar
1 446
Senast: Strajder
·
Gnägg Dali har fått flytta nu till ett mycket större stall än vad han e van vid, mycket första två veckorna så han fick springa lite på paddocken.
Svar
0
· Visningar
141
Senast: caaroow
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama