Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej! Min pappa skulle gärna vilja gå en tappskokurs eftersom de e väldigt bra att bara kunna. Är det någon som vet hur lång tid det tar...
Ekonomi & Juridik
Jag sålde min häst förra månaden (privatperson till privatperson), nu ringde nya ägaren och hästen har tydligen varit halt i två veckor...
Hästmänniskan
Jaha, då får jag sälla mig till den skara av hästägare som blivit anmälda till kommunens djurskyddsinspektör. Anmälaren ska tydligen ha...
Hästmänniskan
Nu känner jag mig lite irriterad så jag tänker skriva av mig här, det är ingen stor grej, men tillräckligt för att det ska ta upp onödig...
Hästmänniskan
Börjar komma in i en ekonomiskkris. Verkligen hemskt! Men börjar inse att jag nog måste göra mig av med min älskade häst då allt går åt...
Ekonomi & Juridik
Jag och min sambo ska snart flytta till en gård som är helt perfekt för oss,
och för mina hästar trodde jag..
vi ska börja med att...
Hästmänniskan
Hur är det nu igen de första fem åren som gårdsägare? Har man större möjligheter till att investera? Eller vad är det som är speciellt...
Hundavel & Ras Jag håller faktiskt inte med. Risken med en "snäll målbild" i flera led är att man inte kommer nånstans för att man hela tiden tycker...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.