Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Så liten och söt. Alla nerver på utsidan, alltid så inställd på att vara sin ryttare till lags. Efter Jalmood
Svar
0
· Visningar
148
Senast: annama
·
Gnägg Du kom från USA, tävlades några år i England och kom slutligen till Täby galopp. Slug och envis ingen bestämde över dig. Ena dagen en...
Svar
0
· Visningar
170
·
Gnägg Semestern är slut och du är tillbaks hos Tommy. Visa dem att du är en riktig stjärna för det är du. Tuff och viljestark. Ingen knäcker...
Svar
0
· Visningar
134
·
Hästmänniskan (Ligger den fel, får moderator gärna flytta den!!) Ni som har ridhus, eller är i något med jämna mellanrum, hur ser gångjärnen ut på...
Svar
5
· Visningar
1 674
Senast: Behati
·
Hästmänniskan Jag har en kompis som hävdar att det skulle gå att bygga en egen skrittmaskin med någon speciell typ av motor som skulle gå att få tag...
Svar
2
· Visningar
3 987
Senast: iloveyou
·
Hästmänniskan Jag har min häst utlånad på foder sen snart 2 månader tillbaka. Det är en häst som jag marknadsförde som "problem/projekthäst"...
2
Svar
22
· Visningar
2 016
Senast: Toker
·
J
Hästmänniskan *moderator flytta gärna om den ligger fel* Jag har normalvis ganska lätt för att säga ifrån men när det kommer till "hästvärlden" så...
Svar
6
· Visningar
1 123
Senast: Yrja
·
M
Ekonomi & Juridik (vet inte omd etta är rätta forumet menmen,) "Sexuella övergrepp på djur är tillåtna i Sverige, så länge de inte är såpass grova...
30 31 32
Svar
623
· Visningar
38 680
Senast: Tscabo
·
Ekonomi & Juridik Hur hittar man ridsportförbundets stadgar? De har gjort en ny fin sida men tyvärr hittar jag ingen sökfunktion och efter att ha klickat...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: Shaggy
·
Gnägg Ilona får sträcka ut i ett jobb, maj 2007.
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Ilona
·
Gnägg Lona busar i paddocken. :heart
Svar
0
· Visningar
167
·
Gnägg Ilona ställer upp sig för fotografering i paddocken. Bara jag som tycker att det finns likheter med pappa Copiad?
Svar
0
· Visningar
174
·
Gnägg Ilona tar sin fösta montéseger, med Sophia Jacobsen på ryggen! Årjäng 20/6-08
Svar
0
· Visningar
148
·
Gnägg Min ögonsten vinner på Årjäng <3
Svar
0
· Visningar
194
·
A
Ekonomi & Juridik Jag har skrivit en tråd innan om min kompis häst som har puls... Nu har vi kollat upp hennes försäkring och hon är liv.försäkrad för...
2
Svar
31
· Visningar
2 660
Senast: arabia
·
Hästmänniskan Jag sitter nu här och känner mig lite smått ledsen/irriterad/fundersam. Hade avtalat tid med hovis att han skulle komma 16.30...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 975
Hästmänniskan på lördag morgon när jag var på väg till stallet såg jag at hagen var sönder klippt på flera ställen fik stäla mig o laga dem sen gick...
Svar
5
· Visningar
1 226
Senast: sillys
·
Hästmänniskan Hur bra måste man vara ridmässigt för att komma in på hippologutbildningen? Är det någon skillnad beroende på vilken inriktning man ska...
Svar
3
· Visningar
1 662
Senast: Linduska
·
O
Hästmänniskan Nu kommer ett lite rörigt inlägg från mig. Jag har vid vårat stallbygge fått en bjälke i huvudet,och har en spricka i huvudet och...
Svar
11
· Visningar
1 434
Senast: Orkan
·
Z
Hästmänniskan ... har ni alla försäkrade? Jag har insett att vi betalar rätt stora summor i försäkringspremier varje år och skulle vi lägga de...
2
Svar
35
· Visningar
2 666
Senast: Tarantino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve