Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Det har kommit smygande och verkar inte sitta i några muskler, utan i leden, precis där man böjer. Jag har funderat på om jag kan ha...
2
Svar
26
· Visningar
8 736
Senast: CillaW
·
Hästmänniskan Tråden kanske ligger fel, jag tyckte den passade bäst här , men hoppas annars moderator vill flytta den. Håller på att gå...
Svar
5
· Visningar
2 277
F
Ekonomi & Juridik nej, jag ger upp, kan inte hitta någon tråd som handlar om detta... Har skaffat en häst nyligen (travare), som tidigare varit utleasad...
Svar
17
· Visningar
2 062
Senast: Fionúir
·
W
Hästmänniskan Funderar på att köpa 2st uteboxar 3X5m, är det vanligt att man har lysrör inne i själva boxen oxo eller bara utanför? Nackdelar med...
Svar
9
· Visningar
2 185
Senast: bubbel
·
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Jenny1
·
Ekonomi & Juridik Har eget företag där jag hyr ut stallplatser. Jag hyr även ut hästar till turridning och håller en och annan lektion på dessa hästar...
Svar
5
· Visningar
2 186
Senast: kallblodsåklart
·
F
Hästmänniskan Jag behöver verkligen hjälp, jag vet inte vad jag ska välja! Jag har en shettis som är dräktig. Hon måste stå på lösdrift då hon...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: wolken fee
·
Hästmänniskan Vad anser ni en häst bör kunna och ev ha presterat om den ligger i prisklass 100 - 150 000:- ? Spelar stammen en viktig roll i priset ...
Svar
4
· Visningar
1 150
Senast: Dandylinn
·
C
Hästmänniskan Vi har ett par grannar som har hundar ute på gården jämt. De här hundarna kommer alltid och skäller när man går i närheten med eller...
Svar
12
· Visningar
1 679
Senast: Chili
·
Hästmänniskan http://www3.ridsport.se/templates/Pages/NewsPage____5141.aspx Enligt länken så kommer Svenska Ridsportförbundet inte att acceptera...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
8 310
Senast: Yrja
·
Gnägg Welsh Mountain hingsten Acrobat på bilden 24 år och nyligen hemma med guld och som klassvinnare från riksen. Min gammla pärla som alltid...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Elshira
·
L
Hästmänniskan Hej! Tar studenten till våren och ska sedan praktisera lite för jag funderar på att söka till Hippologen. Har dock fått höra skilda...
Svar
2
· Visningar
866
C
Hästmänniskan Måste bara få prata av mig lite i detta fantastiska forum. Vad gör man när logiken säger en sak och hjärtat en annan ? Så här är...
Svar
10
· Visningar
1 115
Senast: Niyama
·
Hästmänniskan Vi har planer om att bygga ett vindskydd i anslutning till vinterhagen så att hästarna har möjlighet att söka skydd om dom vill vid...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: BIMM
·
Anläggning Vi ska bygga nytt stall, med plats för 6 hästar. Pratade idag med det lokala miljökontoret som sa att om vi ska ha spolspilta så måste...
Svar
13
· Visningar
9 875
Senast: NilaD
·
S
Ekonomi & Juridik ja... att sälja häst är ju inget konstigt och kontrakt finns det massor... men hur gör man vid ett byte? ska man skriva två...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: sinner
·
Hästmänniskan Tyvärr har vi inte världen bästa stallplan. Gräs utanför stallet. Nu när det regnar och regnar så blir det hur geggigt som helst...
Svar
7
· Visningar
1 933
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Jag måste bara få skriva av mig nu!:mad: Jag lämnade in min dressyrsadel för omstoppning i början av sommaren då det var dags och hästen...
Svar
9
· Visningar
1 604
Hästmänniskan Har lite funderingar på att anordna ett hästloppis. Hur ska man lägga upp det och är det nåt särskilt man ska tänka på? Tanken är alltså...
Svar
0
· Visningar
1 264
Senast: modzan
·
Hästmänniskan För att göra en lång historia kort så får jag inte tillbaka passet av ponnyns förra fodervärd. Jag har ringt, messat och mailat och hela...
Svar
8
· Visningar
1 154

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden II
  • Evolve
  • Sabotage?

Omröstningar