Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

F
Hästmänniskan Är det någon som har, eller vet någon som har boxväggar av plast? Positiva/negativa erfarenheter av dem? Ska troligtvis bygga nytt stall...
Svar
5
· Visningar
1 409
Senast: Seabaz
·
I
Hästmänniskan Jag har suttit och sökt på nätet länge nu och letat efter någonstans där man kan gå en utbildning för att bli...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Druvan
·
Hästmänniskan Kikade in och såg att min tråd om matvanor is still going strong. Varför jag startar den här tråden är för att uttöka frågorna för de...
2
Svar
28
· Visningar
2 291
Senast: lektra
·
Hästmänniskan Är det nån som vet om någon man kan beställa galler till boxar av som kan göra dem fina och smidda till bra pris? Är inne på att köpa...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Kak
·
Svar
0
· Visningar
128
Senast: annama
·
Svar
0
· Visningar
141
·
Svar
0
· Visningar
116
·
T
Hästmänniskan Nu har vi hittat drömponnyn så vi har nu bara några veckor på oss att göra stallet färdigt!:laugh: så idag har jag två funderingar...
Svar
5
· Visningar
8 087
A
Hästmänniskan Har ingen aning om var denna tråden hör hemma så jag ber moderatorn att flytta den om jag lagt den fel.. Jo, det är så här, att...
Svar
12
· Visningar
2 757
Senast: Bee
·
K
Hästmänniskan Ibland känner jag mig så! Jag upplever mig för snäll många gånger, Ibland kan jag utan att tveka erbjuda min tävlingshäst åt nån...
Svar
18
· Visningar
1 829
Senast: incognito
·
Hästmänniskan Jag la för något år sedan hästeriet på hyllan, det var efter 24 år i sadeln och hästlivet. Ville inte men det gick inte ihop tidsmässigt...
Svar
9
· Visningar
1 171
Senast: Yrja
·
S
Hästmänniskan Hej! Undrar lite kring er som driver stall med fullservice, har ni anställda som utför fodringar, in/utsläpp, ev mockning osv eller...
2
Svar
33
· Visningar
3 806
Senast: starclassic
·
Ekonomi & Juridik Är det vanligt? Nu rör det sej kanske inte om några fantasisummor men ändå. Är man riktigt klok om man lånar pengar i dagens...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 152
Senast: Caz
·
A
Hästmänniskan Jag hade besök av en djurinspektör nu i veckan, och bl a så mätte hon mina 7 boxar. Storleken på mina boxar är så att jag kan ha 5...
2
Svar
33
· Visningar
3 107
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Ja, som rubriken lyder. vad är generellt billigast: spån eller halm? Har inlägget hamnat fel får en snäll moderator gärna flytta på...
2
Svar
21
· Visningar
3 598
Hästmänniskan I natt drömde jag en mysko dröm. Jag var i väg på nån gård där personen som ägde stället hade 3 minishettisar. Hon hade inget stall utan...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: Yrja
·
B
Hästmänniskan Hej! Jo, som rubriken lyder, undrar jag hur ni värmer upp er sadelkammare på bästa och billigaste sätt?
2
Svar
34
· Visningar
5 268
Senast: Elektron
·
Hästmänniskan Hur gör man detta på bästa sätt? Att dom har provridit och vill bli medryttare men jag gillar dom inte/tyckte inte det kändes rätt...
Svar
18
· Visningar
2 084
Senast: Niniz
·
E
Hästmänniskan Vart ska man skicka en avlivad hästs pass? Hästen i fråga var en Hannoveraner. Ska man skriva något i passet? I så fall vart?
Svar
8
· Visningar
1 516
Senast: -erica-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama