Spån eller halm - vad är billigast?

Sv: Spån eller halm - vad är billigast?

jag betalar 10kr/säck spån på en brädgård man får ösa ner själv men det är det absolut värt! de kollar aldrig hur många säckar man tagit så jag brukar betala så lite jag har samvete för. tar i 250l säckar. i år har jag inte ens tänkt tanken på att ha halm för den kommer vara hutlöst dyr om någon bonde ens lyckats få in brukbar halm. Men förra året betalade 4-5 kr bal de vägde run 5-7 kg.

Sv: Spån eller halm - vad är billigast?

Menar du på fullt allvar att de är schyssta och ger dig ett otroligt bra pris (du tycker själv det är bra!) och så stjäler du från dem?!

Liknande trådar

Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 455
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 483
Senast: Squie
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 146

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat