Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Är det verkligen tillåtet att ha hästar ute dygnet runt utan lösdriftshall? Ska tilläggas att det är ston med föl och att det finns skog...
Hästmänniskan
Vi har ju byggt stall och håller just nu på med både sadelkammare och tvätt/tork rum. Det kommer alltså ej att vara i samma rum utan vi...
Ekonomi & Juridik
Nu är ja så trött å ledsen att ja vet inte riktigt vart ja ska ta vägen.
Det började med att vi blev anmälda för att nån trodde vore...
Ekonomi & Juridik
Hejsan, är osäker på om man får skriva sånt här, här. Om inte, så kan väl en enskild person skriva till mig på mailen och hjälpa mig om...
Ekonomi & Juridik
Blir jätteglad för era åsikter.
Nu har jag hittat ponny jag vill ha, jättemysig herre på 20 år som inte alls lider av sin ålder. Den...
Hästmänniskan
Jag har fastnat lite för plastplanken, jag tycker dom verkar praktiska, gärna gråa. Om jag har valvade galler till dessa , ser det inte...
Hästmänniskan
det verkar finnas olika typer av röntgen, friröntgen, exportröntgen osv.
vad är vad och vad kostar det samt vad bör man röntga?
hästen...
Hundavel & Ras Jag har sagt det tidigare, jag _antar_ att SKK valt sina illustrationer av vad som är ok och inte ok baserat på den BOAS-forskning som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.