Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Dartmooorsto med föl på Dartmoorheden.
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Miedo
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag rider på ridskola och går i 9:an, ska snart välja gymnasium (självklart häst inriktning:)) Finns en häst på ridskolan som...
Svar
7
· Visningar
943
Senast: Lejonelle
·
Hästmänniskan Är det verkligen tillåtet att ha hästar ute dygnet runt utan lösdriftshall? Ska tilläggas att det är ston med föl och att det finns skog...
2
Svar
25
· Visningar
2 501
Senast: MiaMaria
·
Hästmänniskan Hade bestämt att stalla in hos min medryttar häst och allt var klart så på när att boxen ska byggas! (utebox) Detta är inte påbörjat...
Svar
10
· Visningar
1 408
Senast: caradan
·
Hästmänniskan Vi har ju byggt stall och håller just nu på med både sadelkammare och tvätt/tork rum. Det kommer alltså ej att vara i samma rum utan vi...
Svar
1
· Visningar
1 043
Senast: BIMM
·
Hästmänniskan Vi håller på och murar innerväggarna i stallet nu och använder betonghålsten enligt rekomendationer. Nu när jag gick runt och kollade...
Svar
9
· Visningar
13 144
Senast: Stallwest
·
T
Hästmänniskan Har haft tvÅ medryttare pÅ min hÄst den fÖrsta red nÄstan en mÅnad, men tyckte sen trots att vi kommit Överens om ett mÅnadspris,inte...
2
Svar
27
· Visningar
4 068
Senast: Diplomaten
·
Hästmänniskan min nuvarande häst håller bara för promenaderitter visst, jag har inget emot detta, gillar att bara lufsa på. men på senaste tiden...
Svar
19
· Visningar
1 381
Senast: __Stilett__
·
Ekonomi & Juridik Nu är ja så trött å ledsen att ja vet inte riktigt vart ja ska ta vägen. Det började med att vi blev anmälda för att nån trodde vore...
2
Svar
20
· Visningar
3 797
Senast: Tscabo
·
O
Ekonomi & Juridik Hejsan, är osäker på om man får skriva sånt här, här. Om inte, så kan väl en enskild person skriva till mig på mailen och hjälpa mig om...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 177
Senast: Onelove
·
Hästmänniskan Alla har vi stått i stall med sk underliga/knäppa hästägare. Det är ju så att man inte fungerar 100% med alla det är bara så. Detta...
Svar
11
· Visningar
2 346
Senast: a1agnlju
·
A
Hästmänniskan Kan tänka att många hästägare har känslan att "det finns ingen som kan ta hand om min häst bättre än jag." "Och den kan inte få det...
2
Svar
29
· Visningar
2 620
Senast: black pearl
·
M
Ekonomi & Juridik Blir jätteglad för era åsikter. Nu har jag hittat ponny jag vill ha, jättemysig herre på 20 år som inte alls lider av sin ålder. Den...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 409
Senast: mi_grandin
·
H
Hästmänniskan Några följde troligtvis min förra tråd och många har skrivit att dom vill veta fortsättningen. Jag har gjort alla åtgärder och det...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 843
Senast: Luff
·
Hästmänniskan Jag ska bygga om boxarna i mitt stall. Vad anser ni om min planlösning? Synpunkter/åsikter? Bra/dåligt? Kan jag bygga på något bättre...
Svar
14
· Visningar
1 652
Senast: Nafayette
·
Hästmänniskan Jag har fastnat lite för plastplanken, jag tycker dom verkar praktiska, gärna gråa. Om jag har valvade galler till dessa , ser det inte...
Svar
8
· Visningar
1 993
Senast: my2004
·
J
Anläggning Svårt o veta vart jag ska lägga den här tråden. Flytta den gärna om det finns bättre ställe att ha den på :) Imorgon ska jag flytta...
Svar
3
· Visningar
1 024
Senast: _Jezzie_
·
Hästmänniskan Jag har fått veta i veckan att jag kommer att få sluta på jobbet i december. Detta gör att jag blir tvungen att sälja min häst då jag...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 053
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan det verkar finnas olika typer av röntgen, friröntgen, exportröntgen osv. vad är vad och vad kostar det samt vad bör man röntga? hästen...
2
Svar
20
· Visningar
3 131
Senast: Tant Brun
·
Hästmänniskan Jag funderar på om jag istället för att hyra lägenhet sen (om ett år ungefär) kanske skulle ta o hyra en liten gård? - Vill ju inte...
Svar
12
· Visningar
3 362
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.