Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Har två hästar, den ena gammal och den andra är en unghäst. Gammlingen har fått spatt men ska enligt vet funka att ridas och mår bra av...
Svar
6
· Visningar
770
Senast: a1agnlju
·
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Millan72
·
Gnägg Dartmoorponny fotad på Dartmoorheden
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Miedo
·
Gnägg Dartmoorponny fotograferad på Dartmoorheden
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Miedo
·
S
Hästmänniskan Nu har man hamnat i en sån svår situation :( Lånade ut hästen för senare köp då jag är förtillfället Höggravid och har varken råd eller...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: Schrewelius85
·
Hästmänniskan Kommer att ta hem en häst snarast ( på foder) Hade fått tag i plats att stalla upp dock är inte boxen klar ännu utan det kommer att ta...
Svar
12
· Visningar
1 141
Senast: caradan
·
Hästmänniskan Jag har lite funderingar kring flyttstall. * Gäller samma boxmått i dessa stall som i ett vanligt stall så att säga? Vilka är minimi...
Svar
9
· Visningar
1 945
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Någon som har skickat häst till Österrike? Vad kostar det på ett ungefär? Använde ni en svensk transportör eller utländsk? Vilka...
Svar
3
· Visningar
1 056
Svar
0
· Visningar
129
Senast: gnorp
·
Hästmänniskan ja, om det nu är någon som har fyllt 18 och inte får tävla ponny nästa år. hur ska ni göra? har ni redan sålt er ponny eller ska ni...
Svar
18
· Visningar
1 587
Senast: iloveyou
·
P
Hästmänniskan Min hästs förra ägare har angivit att min häst tävlat 140 hoppning samt medelsvår dressyr. Finns det någonstans det går att kolla...
Svar
10
· Visningar
2 053
Senast: corzette
·
Hästmänniskan Någon här som sålt häst på avbetalning? Hur länge tycker ni är en okej avbetalning? Vad ska man tänka på mer? Hur skriver man i...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 035
Senast: Jenny
·
M
Hästmänniskan Hejsan. Jag skulle vilja varna er som funderar på att låna ut era hästar på foder att tänka genom ett par extra gånger, genom att...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 602
Senast: Jenny
·
Anläggning Jag har ett batteridrivet elaggregat av ett känt märke som förra året slutade att fungera och luktade bränt... Hm... har ingen garanti...
Svar
4
· Visningar
2 414
Senast: vippan
·
Hästmänniskan Ja, nu ber jag er kloka bukare om råd och stöttning... Jag har en valack som fyller 21 i januari, och senaste halvåret har han börjat...
2
Svar
20
· Visningar
2 266
Senast: nepita
·
Hästmänniskan Jag känner mig villrådig. Min annars så säkra shettis har i dagarna kommit på att man kan rymma ur hagen genom att krypa under trådarna...
2
Svar
27
· Visningar
6 093
Senast: Saigon
·
M
Hästmänniskan eftersom debatten om medryttare brukar bli ganska intensiv såhär under den mörka delen av året så tar jag upp en fråga som jag har...
2
Svar
37
· Visningar
2 289
Senast: pompa04
·
Hästmänniskan Hur blir man djurskyddsinspektör? Vilka utbildningar kan man gå? Vart finns dessa utbildningar? Och ni som är inspektörer här på buke...
Svar
8
· Visningar
1 829
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan Har länge velat ha egen häst men har inte haft möjlighet förrens nu när jag har flyttat och fått iordning på ekonomin. Nu står jag i...
Svar
10
· Visningar
1 263
Senast: Niniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama