Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kontakta återförsäljaren (där du köpte det) och fråga om de har någon serviceverkstad de anlitar eller rekommenderar. Kontakta sedan denna servicefirma och begär ett kostnadsförslag. Kanske lönar det sig att laga, kanske (antagligen) inte...
Min erfarenhet (men det var länge sen ett aggregat gick sönder) är att det lönar sig bra om man själv kan lista ut vilken del som är sönder o byta själv. annars är det nog väldigt beroende på prisläget på aggregatet.
PL
Ja, jag får ringa imorgon och se vad som kan göras. Det är inte så förfärligt gammalt, 6 år tror jag,och det var rätt dyrt när jag köpte det (2000:-) men det finns kanske billigare som är starka och bra.
Någon som har tips på ett prisvärt batteridrivet aggregat som kan driva långa staket?
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Juridik & Ekonomi
Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Hästmänniskan Men du sponsrar ju inte någons ägodel? Du tar en liten del av kostnaden som det är att hålla en häst att rida - och får då rida en liten...