Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag ska göra ett skolprojekt, för att få in pengar till det tänkte jag erbjuda lektioner på våra hästar. Det jag undrar är det här...
Svar
15
· Visningar
1 566
Senast: NaTTa
·
Ekonomi & Juridik Jag har fått kontakt med några personer som visade sig ha väldigt fina hästar, de bor inte i Sverige. Efter en massa mailande beslutades...
Svar
10
· Visningar
1 589
Senast: rebus
·
Hästmänniskan Hade ingen aning om vart den här tråden passade in, så en vänlig moderator får gärna flytta den rätt :angel: Jag skulle behöva ett...
2
Svar
21
· Visningar
1 992
Senast: Skeila
·
H
Ekonomi & Juridik Halloj ^^ Jag undrar av er som är mer enfarna än jag och vet lite mer :p Jo själv är jag 14år, går i 8an i skolan nu, men själva saken...
Svar
16
· Visningar
1 258
Senast: TwiggyM
·
Hästmänniskan vad gäller egentligen när det gäller att ha inackorderingar i sitt stall? om man har ett stall med tomma boxar och vill hyra ut dessa...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: Tacitus
·
Ä
Hästmänniskan Inspektören är tydligen på hugget i år, (inte kommit till oss (än?)) och jag vill veta så att allt är rätt hos oss! Har 2 hästar...
Svar
16
· Visningar
4 680
J
Ekonomi & Juridik Halloj. I dagarna ska jag säga upp min boxplats. Jag e otroligt nervös dock, vill inte bli osams med dom o jag har på känn att det...
2
Svar
28
· Visningar
3 357
Senast: Sammet
·
M
Hästmänniskan Vet inte om jag lägger den rätt eller om man får posta en sån här fråga. ta bort det om jag gör fel. var kan man utbilda sig till...
Svar
2
· Visningar
1 009
Senast: Svartfot
·
Hästmänniskan Jag undrar om det finns någon som har tips på ett enkelt lagligt vindskydd/ligghall? Finns det någon typ som är mindre avancerad fast...
2
Svar
37
· Visningar
6 565
Senast: GoldenSam
·
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Niela
·
I
Hästmänniskan Vet inte om jag lagt tråden rätt, moderator får gärna flytta den annars! Ja, jag hänvisar till rubriken :D Hur är stallen...
Svar
10
· Visningar
1 861
Senast: Lampi
·
Hästmänniskan Vilken/vilka utbildningar krävs för att man som diplomerad hästmassör ska kunna bli meddlem i NHMF, samt vad krävs för att bli...
Svar
6
· Visningar
2 237
Senast: Chamiro
·
S
Hästmänniskan Hej gott folk. Jag planerar att någongång framöver köpa en häst. Jag har tid men tveksamt om jag har den ekonomin som krävs för ett...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: Lavinia
·
M
Hästmänniskan Är så arg att jag bara måste få skriva av mig! För att göra en lång historia kort så.... För ett antal år sedan så erbjöd en...
Svar
5
· Visningar
1 213
Senast: mylan
·
Hästmänniskan Ja, hur vet man att köparen till sin häst är den rätta för hästen (och en själv?) Hur vet man att hästen kommer då det bästa...
Svar
15
· Visningar
1 198
Senast: Estheer
·
Hästmänniskan Finns det egentligen något hästyrke som faktiskt ger en bra inkomst och som man kan leva på?
2 3
Svar
43
· Visningar
7 019
Senast: Huntaway
·
Hästmänniskan Nu har jag jobbat som ridinstruktör i ca. 3 månaders tid. Fick förfrågan ang. jobbet redan tidigt i sommras, och självklart sa jag ja...
Svar
7
· Visningar
1 261
Senast: Kaffikakk
·
Hästmänniskan Hur blir man det? Min sambos föräldrar driver ett stort jordbruk i AB-form. Eftersom vi "är tänkta" att ta över har vi redan börjat...
Svar
9
· Visningar
1 089
Senast: athena
·
S
Hästmänniskan Är det ngn här som haft flera hästar under många års tid och sedan valt att gå ner till en häst? Hur kommer det sig att ni tog det...
2
Svar
21
· Visningar
2 402
Senast: kopparberg
·
Anläggning Vi ska bygga en shettisbox till lilleman. Hur höga väggar har ni? Jag vill att han ska kunna stå och titta ut. Nu står han i en vanlig...
2
Svar
23
· Visningar
3 006
Senast: vippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel