H
Huntaway
Halloj ^^
Jag undrar av er som är mer enfarna än jag och vet lite mer
Jo själv är jag 14år, går i 8an i skolan nu, men själva saken är att förut var det helt säkert för mig att jobba med hästar, men nu har jag faktist börjat fundera. Känns konstigt att säga det, men jag vet inte ens om jag ska arbeta heltid med häst?
Det verkar vara så slitsamt, och har hört mycket om att man inte tjänar bra på det heller om man nu inte är veterinär eller verkligen lyckas.
Sen är jag även fundersam, skulle jag ångra mig?
Hur har ni det som arbetar heltid med häst? Och för er, som valt att bara ha häst som fritid?
Och vad arbetar ni då med, för att ha råd med häst & boende osv..?
Och vad tjänar ni som arbetar med häst i genomsnitt?
Ganska många frågor, men hoppas att någon nu iallafall svarar & hjälper mig mot den bästa framtid för mig x'D Tack i förhand
Jag undrar av er som är mer enfarna än jag och vet lite mer
Jo själv är jag 14år, går i 8an i skolan nu, men själva saken är att förut var det helt säkert för mig att jobba med hästar, men nu har jag faktist börjat fundera. Känns konstigt att säga det, men jag vet inte ens om jag ska arbeta heltid med häst?
Sen är jag även fundersam, skulle jag ångra mig?
Hur har ni det som arbetar heltid med häst? Och för er, som valt att bara ha häst som fritid?
Och vad arbetar ni då med, för att ha råd med häst & boende osv..?
Och vad tjänar ni som arbetar med häst i genomsnitt?
Ganska många frågor, men hoppas att någon nu iallafall svarar & hjälper mig mot den bästa framtid för mig x'D Tack i förhand