Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Eller ja, borta och borta, men känner inte av det iaf! Jag har länge varit allergisk mot en hel del saker, men det som har svidit...
Svar
8
· Visningar
1 182
Senast: Evelllllllina
·
Hästmänniskan Ja nu står jag här i valet eller kvalet över att låna ut min tävlingshäst under ett år. Historian är följande.. Jag köpte ny häst...
2
Svar
21
· Visningar
1 878
Senast: Mitra
·
D
Hästmänniskan hej :) är det någon mer än mig som har får som sällskap till sin häst? kan ni inte berätta om det isf? :D
2 3
Svar
50
· Visningar
3 357
Senast: aninnossnoj
·
A
Hästmänniskan Vad har ni för rutiner och regler i ert stall? Både generella och privata. Saker som ska göras, ja allt
2
Svar
28
· Visningar
6 982
Senast: fiffilin
·
C
Hästmänniskan Hej vet inte om jag lagt detta rätt men annars får ni flytta det. Min fråga är om någon här vet var man ansöker om pass till hästen och...
Svar
3
· Visningar
725
Senast: incognito
·
Hästmänniskan Salta uteridbana så underlaget inte fryser - går det?
Svar
15
· Visningar
11 827
Senast: Lella
·
Hästmänniskan Ordet tjuvridning får det koka i mig. Läste på en persons ( Är väl 16 år) blogg om att de hade varit i Vejbystrand och på natten hade...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 652
Senast: Anastacia
·
Hästmänniskan ...att köpa häst. Jag köper inte hästar på samma sätt som en "vanlig" hästköpare, har ju mina i en rörelse, uppfödning. Vilket ofta...
Svar
6
· Visningar
1 213
Senast: Masse
·
C
Hästmänniskan Jag har min häst i ett jättefint stall. Nybyggt med stora boxar, bra ventilation, bra foder. Helinackorderad. Jättebra stallägare. Enda...
Svar
10
· Visningar
1 237
Hästmänniskan Har min häst i ett kollektivstall. Det har funkat bra så länge jag stått där, ca ett och ett halvt år. I våras var vi 4 stycken så visst...
2
Svar
22
· Visningar
2 699
Senast: Evenstar
·
Hästmänniskan hjälp! vad gör man när en hästägare dumpat sin häst hos mig? för 4 veckor sedan ställde en bekant hit sin häst för miljöträning. vi...
Svar
18
· Visningar
2 183
Senast: miss shire
·
S
Hästmänniskan Hur länge får hästarna gå ute dygnet runt i hage utan vindskydd? va det till 1 nov?
Svar
5
· Visningar
1 079
Senast: SiZo
·
Hästmänniskan För två år sedan bytte jag från Folksam till Sveland, då Folksam dels tog bort sin fasta självrisk och höjde premien med 1000:-. Premien...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: psychogrrl
·
A
Hästmänniskan Jag har en liten gårdsbutik med försäljning av hästtillbehör och har nu hittat en grossist i Tyskland. Men hur är det med moms när man...
Svar
3
· Visningar
1 500
Senast: skuggi
·
N
Hästmänniskan Trampade i tisdags och trodde jag hade stukat foten, men det visade sig vara en liten spricka. Kan man rida med sånt? Vill in inte...
Svar
6
· Visningar
2 735
Senast: kicki71
·
S
Ekonomi & Juridik Blir inte klok av alla försäkringar som finns. Varför är en häst som är född t.ex 2004 billigare att försäkra än en häst som är född...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: aninnossnoj
·
Gnägg Alla trodde du skulle dö. Men du är så stark och vacker. Efter Most welcome
Svar
0
· Visningar
103
Senast: annama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Födda 2022