Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med dig..
ts: som svar på din fråga tycker jag att du ska prata med personerna i fråga så det vet om vad de gjort.. Det var säkert inte avsiktligt. Sen tycker jag att det var retligt att det misstaget de gjorde ledde till vad det gjorde men det är väl inte så farligt. Det kunde hänt vem som helst, när som helst med vilket täcke som helst.
Har man hästar så får man ta att saker slits, speciellt om man är i ett stall med många andra... Nä, jag vet inte, men tycker det är dumt att reta upp sig onödigt mycket för något materiellt. Det är bara prylar. Din häst lär inte bry sig..
ÄR lite svårt när man ser att täcket gått sönder klockan 7 på kvällen är inte många affärer som har öppet då och dagen efter la de på täcket, så fanns inte så mkt att göra och han var inte tvungen att ha täcke på sig det viste de.
göra iordning höpåsar 20 kr/dag el 100 kr/vecka
täcka på morgon, täcka av insläpp 250 kr/mån
ta av benlindor+fleecetäcke på morgon 250 kr/mån
mocka 50 kr/dag el 1000 kr/mån
ja det finns mycket.. har man eget inackorderingsstall och jobbar hemifrån själv är ju det mesta möjligt att dra in pengar på..
förseningsavgiften är ju lysande! ex kan man ju sätta upp regel, om det inte är mockat före kl 20:00 och den som skall sköta hästen inte hört av sig så mockas boxen och 100 kr läggs på månadshyran..
.Hade det vart min häst som gjort det hade jag inte brytt mig